Showing 1 - 10 of 23
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000939533
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004313257
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001388928
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004153197
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004586280
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004050151
While many marketing models ignore the influence of financial variables on a firm's marketing strategy, this paper explores the effect of debt on the profit maximizing price for a new product. We assume a duopolistic market structure in which two firms produce a heterogeneous new consumer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005841706
Die strategische Gruppenforschung zählt seit etwa zwei Jahrzehnten zu den intensiv diskutierten Konzepten der Wirtschaftswissenschaften. Obwohl gegenwärtig Anstrengungen unternommen werden, durch die Rezeption theoretischer Konstrukte und Methoden aus Nachbardisziplinen den Erkenntnisstand zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013513143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000051779
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008826182