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Undetermined
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Type of publication
All
Article
53
Book / Working Paper
47
Type of publication (narrower categories)
All
Übersichtsarbeit
Article in journal
58,084
Aufsatz in Zeitschrift
58,084
Graue Literatur
11,733
Non-commercial literature
11,733
Working Paper
9,745
Arbeitspapier
8,883
Aufsatz im Buch
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Book section
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Hochschulschrift
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Thesis
2,229
Collection of articles of several authors
2,191
Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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Amtsdruckschrift
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Government document
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Bibliografie enthalten
589
Bibliography included
589
Conference paper
588
Konferenzbeitrag
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Lehrbuch
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Case study
411
Fallstudie
411
Conference proceedings
400
Textbook
379
Collection of articles written by one author
377
Sammlung
377
Reprint
361
Bibliographie
346
Statistik
249
Article
226
Statistics
190
Bibliografie
137
Forschungsbericht
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Systematic review
100
Festschrift
93
Glossar enthalten
92
Glossary included
92
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69
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26
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2
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Bernheim, Bert Douglas
3
Rangel, Antonio
3
Allcott, Hunt
2
Anderson, Soren T.
2
Bauer, Hans H.
2
Blundell, Richard W.
2
Chiappori, Pierre-André
2
Donni, Olivier
2
Grunert, Klaus G.
2
Lusardi, Annamaria
2
McCluskey, Jill J.
2
Mitchell, Olivia S.
2
Reisch, Lucia A.
2
Sallee, James M.
2
Usunier, Jean-Claude
2
Abdel-Ghany, Mohamed
1
Acquisti, Alessandro
1
Agrawal, Sarita
1
Arndt, Johan
1
Barnett, William A.
1
Baumgarth, Carsten
1
Biglan, Anthony
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Bléjer, Mario I.
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Bonini, Nicolao
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Bradlow, Eric T.
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Bredahl, Lone
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Buschow, Christopher
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Converse, Paul D.
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Daus, Philip W.
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Dautzenberg, Kirsti
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Diehl, Sandra
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Dimand, Robert W.
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Dubois, Pierre
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Dulleck, Uwe
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Duxbury, Darren
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Eales, James S.
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Institution
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Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Institut Naučnoj Informacii po Obščestvennym Naukam <Moskau>
1
Institut für Angewandte Wirtschaftsforschung <Tübingen>
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Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
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Nomos Verlagsgesellschaft
1
Sackler Institute of Economic Studies <Tēl-Āvîv>
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
1
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
5
European journal of marketing : EJM
3
Family and consumer sciences research journal
3
Journal of economic literature
3
Annual review of economics
2
Annual review of resource economics
2
Discussion paper series / IZA
2
Feminist economics
2
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
2
(1991). - 306 S. - Enth. 5 Beitr.
1
American journal of agricultural economics
1
Annual review of sociology
1
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
1
Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Arbeitspapiere zur Marketingtheorie
1
Baltic journal of management
1
Behavioral economics and its applications : [based on the Yrjö Jahnsson Foundation 50th Anniversary Conference held on June 22 - 23, 2004, in Espoo, Finland]
1
Beiträge und Berichte / Institut für Wirtschaftsethik an der Universität St. Gallen
1
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Discussion paper / Deutsches Institut für Entwicklungspolitik
1
Discussion papers / Stanford Institute for Economic Policy Research
1
Economia politica : journal of analytical and institutional economics
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
European journal of operational research : EJOR
1
Event- und Impaktforschung
1
Fachhochschule Solothurn Nordwestschweiz / A
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Household economic behaviors
1
International marketing review
1
International review of environmental and resource economics
1
Investigaciones económicas
1
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
1
Journal of macromarketing : examining the interactions among markets, marketing, and society
1
Journal of marketing management : MM
1
Journal of marketing theory and practice
1
L' Actualité économique : revue trimest.
1
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1
Wege zu nachhaltigen Konsummustern : Überblick über den Stand der Forschung und vorrangige Forschungsthemen ; Ergebnisbericht über den Expertenworkshop "Wege zu nachhaltigen Konsum...
Scherhorn, Gerhard
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013357943
Saved in:
2
The evolution of marketing theory in the United States and Europe
Howard, Donald G.
(
contributor
)
- In:
European journal of marketing : EJM
25
(
1991
)
2
,
pp. 7-16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001111550
Saved in:
3
Ubiquitous externalities : characteristics, climate, and implications for post-acquisition behaviors
Mundt, JoNel
;
Houston, Franklin S.
- In:
Journal of macromarketing : examining the interactions …
30
(
2010
)
3
,
pp. 254-269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008650947
Saved in:
4
An integrative framework of value
Ng, Irene
;
Smith, Laura A.
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009572478
Saved in:
5
30 Jahre "Erlebnismarketing" und "Erlebnisgesellschaft" : die Entwicklung des Phänomens "Erlebnisorientierung" und State-of-the-Art der Forschung
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 37-60)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009549644
Saved in:
6
Corporate branding : an interdisciplinary literature review
Fetscherin, Marc
;
Usunier, Jean-Claude
- In:
European journal of marketing : EJM
46
(
2012
)
5
,
pp. 733-753
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009567635
Saved in:
7
Development of marketing theory : fifty years of progress
Converse, Paul D.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003608575
Saved in:
8
Stand und Entwicklungsperspektiven der
Marketingtheorie
Kaas, Klaus Peter
- In:
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - …
,
(pp. 29-47)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003251247
Saved in:
9
Brand Community : Definition, Theorien und empirische Befunde
Loewenfeld, Fabian von
;
Herrmann, Andreas
;
Rösger, Jürgen
- In:
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus …
,
(pp. 97-117)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587904
Saved in:
10
Challenges in measuring the state of the environment in developing countries : a literature review
Stepping, Katharina M. K.
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010237114
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1
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