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Type of publication (narrower categories)
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2,347
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Hochschulschrift
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
1,095
Thesis
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Bibliografie enthalten
547
Bibliography included
547
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Arbeitspapier
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Case study
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Aufsatzsammlung
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Festschrift
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Sammlung
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Bruhn, Manfred
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Esch, Franz-Rudolf
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Gijsbrechts, Els
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Langner, Tobias
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Meffert, Heribert
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Adler, Jost
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Aulōnitēs, Geōrgios I.
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Benkenstein, Martin
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Burmann, Christoph
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Bürkner, Sven
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Carlson, Brad D.
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Craig, C. S.
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Cumiskey, Kevin J.
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Douglas, Susan P.
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Goldberg, Pinelopi K.
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Hübner, Wolfgang
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Kaiser, Harry M.
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Karakaya, Fahri
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Knetter, Michael Mark
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Krieger, Abba M.
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Lancaster, Geoffrey
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Naert, Philippe Antoine
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Schürmann, Uwe
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Stahl, Michael J.
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Weiber, Rolf
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Wilson, Jonathan A. J.
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Macquarie University / Department of Economics
1
Soundview Executive Book Summaries <Concordville, Pa.>
1
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
Published in...
All
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
2
Springer Reference Wirtschaft
2
Advances in business marketing : a research annual
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Economisch en sociaal tijdschrift : een driemaandelijke uitgave van de Universitaire Faculteiten Sint-Ignatius te Antwerpen
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
European journal of operational research : EJOR
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of Islamic marketing : JIMA
1
Journal of economic literature
1
Journal of marketing
1
Journal of marketing theory and practice
1
Liber amicorum Prof[essor] D[octo]r Pierre-Henri Virenque : gewoon hoogleraar aan de Universiteit Antwerpen (UFSIA) ; opstellen angebooden ter gelegenheid van zijn emeritaat
1
Macquarie economics research papers
1
Marketing strategy processes and tools
1
NICPRE / National Institute for Commodity Promotion Research and Evaluation
1
RB / Department of Agricultura, Resource, and Managerial Economics, College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
1
Research bulletin / Department of Agricultural, Resource, and Managerial Economics, College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Schriftenreihe Marketing-Management
1
Studien- und Arbeitspapiere Marketing
1
The Entrepreneurship-Innovation-Marketing Interface : proceedings of the Symposium, Karlsruhe
1
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
1
Working paper / Centrum voor Bedrijfseconomie en Bedrijfseconometrie, Universiteit Antwerpen
1
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An investigation into the process of strategic marketing planning in SMEs and its attendant problems
Lancaster, Geoffrey
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000983872
Saved in:
2
Prices and pricing research in consumer marketing : some recent developments
Gijsbrechts, Els
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000835723
Saved in:
3
Cornell Commodit Promotion Research Program : summary of recent research projects
Kaiser, Harry M.
;
Ferrero, Jennifer L.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000967579
Saved in:
4
Advances in international marketing
Douglas, Susan P.
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
9
(
1992
)
4
,
pp. 291-318
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001134254
Saved in:
5
The management of the product elimination function : theoretical and empirical analysis
Aulōnitēs, Geōrgios I.
- In:
Advances in business marketing : a research annual
1
(
1986
),
pp. 1-66
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001089426
Saved in:
6
Barriers to entry and market entry decisions in consumer and industrial goods markets
Karakaya, Fahri
- In:
Journal of marketing
53
(
1989
)
2
,
pp. 80-91
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001064216
Saved in:
7
Prijszetting in consumentenmarketing : nachtmerrie of opportuniteit? ; Een overzicht van recente bevindingen omtrent prijs in de marketingliteratuur
Gijsbrechts, Els
- In:
Economisch en sociaal tijdschrift : een driemaandelijke …
47
(
1993
)
2
,
pp. 175-217
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001151650
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8
Goods prices and exchange rates : what have we learned?
Goldberg, Pinelopi K.
- In:
Journal of economic literature
35
(
1997
)
3
,
pp. 1243-1272
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001226710
Saved in:
9
Produktpolitik
Benkenstein, Martin
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
55
(
1995
)
3
,
pp. 381-394
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001183261
Saved in:
10
Entwicklungslinien im strategischen
Marketing-Management
Weiber, Rolf
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
48
(
1996
)
2
,
pp. 154-172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001193614
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