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Die Autoren analysieren, ob ein Social Media Newsroom eine Alternative zur herkömmlichen Pressemitteilungen via Email in der Luxusbranche ist. Ausgehend vom Intereffikationsmodell wird aufgezeigt, dass Journalismus und PR in einer Wechselbeziehung der gegenseitigen Einflussnahme stehen. Via...
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marketing industry of how to benefit from them. …
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relevant marketing approaches, and the main consumer segments have been identified. This paper contains empirical research … findings on functional food consumption in Hungary. As a marketing manager or academic, you shall find valuable pieces of …
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decision making. The aim of this paper is to highlight the need for a general frame of reference for management and marketing … VSA may represent a good integrator of management and marketing theories and practices. The paper begins with a brief … review of systems theories that have been proposed in the general context of management and marketing. It proceeds by …
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Der Beitrag zeigt auf, wie sich die Presse- und Öffentlichkeitsarbeit des Statistischen Bundesamtes in den letzten Jahrzehnten von der reinen Verbreitung hin zu einer digitalen Kommunikation entwickelt hat. Erste Impulse setzte die um die Jahrtausendwende beginnende Digitalisierung, die sich...
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The internet offers market researchers a broad variety of possibilities to gather information and insights. Online surveys and online observations are to commonly used research methods. In this article, both methods are being compared and their possible value proposition in terms of brand...
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A critical element in the evolution of a fundamental body of knowledge in marketing, as well as for improved marketing … tools from original English language found freely on Internet or marketing texts books. Because measure constructs more … complex phenomena, this practice decreases the effectiveness in managing the marketing for the reliability and validity of the …
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Das Ziel dieses Artikels ist es, Handlungsoptionen für das Marketing Management im Umgang mit dem Thema Gleichstellung … aufzuzeigen. Dazu wird auf Basis einer Literaturanalyse (1998-2018) der Begriff der Gleichstellung im Marketing anhand des … Equality Marketing wird gesprochen, wenn das SDG 5 durch das Unternehmen unterstützt wird und diese Unterstützung im Rahmen …
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The purpose of this research is to know the most effective factor that has a relationship with the brand equity of Disney at Disney shop, DLF Mall, Noida, India. The factors that are tested in this research include brand awareness, brand image, perceived quality, brand association, and brand...
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