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Wirtschaftspsychologie
207
Werbepsychologie
154
Psychology of advertising
153
1985
122
Theorie
108
Theory
108
Consumer behaviour
56
Konsumentenverhalten
56
Behavioral economics
47
Verhaltensökonomik
47
Deutschland
43
Germany
43
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41
Werbewirkung
41
Psychologie
37
Psychology
36
Advertising
29
Werbung
29
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24
Markenführung
24
Satisfaction
24
Zufriedenheit
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Economics
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Wirtschaftswissenschaft
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Aufsatz im Buch
Article in journal
1,927
Aufsatz in Zeitschrift
1,927
Graue Literatur
936
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936
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483
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Arbeitspapier
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341
Sammelwerk
341
Amtsdruckschrift
317
Government document
317
Hochschulschrift
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Aufsatzsammlung
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129
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129
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Statistics
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Multi-volume publication
37
Advisory report
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Collection of articles written by one author
30
Gutachten
30
Sammlung
30
Forschungsbericht
24
Handbook
22
Handbuch
22
Rezension
22
Ratgeber
20
Reprint
20
Systematic review
19
Übersichtsarbeit
19
Case study
16
Fallstudie
16
Guidebook
16
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Language
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English
287
German
138
French
56
Italian
2
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Frey, Bruno S.
9
Esch, Franz-Rudolf
6
Pelsmacker, Patrick de
5
Stutzer, Alois
5
Diehl, Sandra
3
Fischer, Alexander
3
Frey, Dieter
3
Grunert, Klaus G.
3
Günther, Ullrich
3
Loewenstein, George F.
3
Moser, Klaus
3
Rosenstiel, Lutz von
3
Terlutter, Ralf
3
Vlaev, Ivo
3
Wärneryd, Karl Erik
3
Atkinson, Anthony B.
2
Bohnsack, Ralf
2
Brandenburg, Torsten
2
Brandstätter, Hermann
2
Bögenhold, Dieter
2
Castaldo, Sandro
2
Cauberghe, Verolien
2
Conroy, Charles J.
2
Dagnino, Giovanni Battista
2
De Bondt, Werner Franciscus Marcel
2
Dens, Nathalie
2
Dutt, Amitava Krishna
2
Easterlin, Richard A.
2
Gardiner, Karen
2
Gröppel-Klein, Andrea
2
Hang, Haiming
2
Jonas, Eva
2
Kanning, Uwe Peter
2
Kindleberger, Charles Poor
2
Kirchler, Erich
2
Koppl, Roger
2
Langner, Tobias
2
Lea, Stephen
2
Lechene, Valérie
2
Lehmann-Willenbrock, Nale
2
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The Cambridge handbook of psychology and economic behaviour
20
Happiness, economics and politics : towards a multi-disciplinary approach
15
L' action économique des grandes villes en France et à l'étranger : actes du Colloque international tenu à Orléans des 11 et 12 décembre 1985
11
Les PME dans les systèmes économiques contemporains : [Nice, 24 et 25 janvier 1985]
11
A research agenda for economic psychology
7
Der Mensch im Mittelpunkt wirtschaftlichen Handelns : Tagungsband zur 15. Fachtagung der "Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie", Ludwigshafen, 10. - 11. Juli 2009
7
Selling modernity : advertising in twentieth-century Germany
7
Towards a reform of the international financial and trading systems in their mutual relationships, with special emphasis on the interests of the developing countries : 20th anniversary of UNCTAD essay competition
7
(1986). - 410 S. - Enth. 17 Beitr.
6
Psychology of decision making in economics, business and finance
6
Tax policies and urban housing markets
6
Trends of change in telecommunications policy
6
Wirtschaftspsychologie
6
Wirtschaftspsychologie : mit 21 Tabellen
6
Wirtschaftspsychologie und Organisationserfolg : Tagungsband zur 16. Fachtagung der "Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie", Stuttgart, 11. bis 12. Februar 2011 ; ["Wirtschaftspsychologie und Organisationserfolg" - so lautete das Motto der 16. Fachtagung der Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie (GWPs), die am 11. und 12. Februar 2011 durch die FernHochschule Riedlingen ausgerichtet wurde]
6
Assessing corporate political risk : a guide for international businessmen
5
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
5
The psychological science of money
5
Advertising in new formats and media : current research and implications for marketers
4
Essays on economic psychology
4
Finanzpsychologie
4
Foreign trade, investment and the law in the People's Republic of China
4
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
4
Papers / Conference on North South Relations since the Addis Ababa Agreement : 6 - 9 March 1985
4
Technologie nouvelle et ruptures régionales
4
The Sage handbook of advertising
4
The changing roles of advertising : [extended versions of papers presented at the 11th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) Stockholm, Sweden in June 2012]
4
Aktuelle Themen der Wirtschaftspsychologie ; Bd. 1
3
Breaking new ground in theory and practice
3
Cinq études de comptabilité nationale : contributions françaises à la session de IARIW 1985
3
Exotic preferences : behavioral economics and human motivation
3
Handbook of research on international advertising
3
Marktpsychologie
3
Neue Ansätze in Markenforschung und Markenführung
3
Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows
3
Sozialpsychologie und Ökonomie : Beiträge des 25. Hamburger Symposions zur Methodologie der Sozialpsychologie
3
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
3
The role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications
3
Visual marketing : from attention to action ; [outgrowth of the Visual Marketing Conference that was organized at the University of Michigan in May 2005]
3
Work, organizational, and business psychology : an introductory textbook
3
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ECONIS (ZBW)
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Scanning and focussing
Raaij, Willem Fred van
- In:
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum …
,
(pp. 261-277)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288167
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2
Subjektive Produktbedeutungen : auf dem Wege zu einem integrativen Ansatz in der Konsumforschung
Grunert, Klaus G.
- In:
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum …
,
(pp. 215-226)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288170
Saved in:
3
Die emotionale Wirkung der Produktherkunft
Schweiger, Günter
;
Friederes, Gereon
- In:
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum …
,
(pp. 157-170)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288174
Saved in:
4
Acht Barrieren für die strategische Bildkommunikation
Ruge, Hans-Dieter
;
Andresen, Thomas B.
- In:
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum …
,
(pp. 139-156)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288175
Saved in:
5
Emotionale Bildkommunikation mittels nonverbaler Kommunikation : eine interdisziplinäre Betrachtung der Wirkung nonverbaler Bildreize
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
- In:
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum …
,
(pp. 89-105)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288177
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6
Erfolgsfaktorenforschung für die Werbung : bisherige Ansätze und deren Beurteilung
Steffenhagen, Hartwig
- In:
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - …
,
(pp. 323-350)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296702
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7
Neuere Ansätze zur psychosozialen Ansprache von Kunden : eine Einführung in die
Werbepsychologie
Kaupp, Peter
- In:
Kundenkommunikation und Kundenbindung : neue Ansätze …
,
(pp. 95-149)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299372
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8
Market reactions to integrated communication
Esch, Franz-Rudolf
- In:
New developments and approaches in consumer behavior …
,
(pp. 90-111)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299797
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9
Verpackungsdesign als Erfolgsfaktor der Marke
Linxweiler, Richard
- In:
Verpackung - Medium im Trend der Wünsche : …
,
(pp. 178-179)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001305290
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10
Realisation globaler Kommunikationsstrategien in europäischen Märkten : ein pragmatischer Ansatz der verhaltenswissenschaftlichen Marketingforschung
Esch, Franz-Rudolf
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001327692
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