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Business history
4
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All
Undetermined
18
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All
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145
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
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Non-commercial literature
325
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
300
Hochschulschrift
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Thesis
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Book section
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
122
Aufsatzsammlung
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Konferenzschrift
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Festschrift
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Statistics
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Marktinformation
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Adressbuch
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Lehrbuch
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Verzeichnis
13
Forschungsbericht
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Textbook
12
Handbook
10
Handbuch
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Business report
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Geschäftsbericht
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Gutachten
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Language
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Kulenović, Dženefa
5
Hafkesbrink, Joachim
3
Mottweiler, Hannelore
3
Riehm, Ulrich
3
Tünte, Markus
3
Albers, Sascha
2
Amor, Roberto González
2
Bachem, Claus
2
Benhamou, Françoise
2
Dilg, Gudrun
2
Hess, Thomas
2
Huber, Martin
2
Riese, Reimar
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Schmidt-Stölting, Christina
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Schweiger, Bastian
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Acquaah, Moses
1
Agapie, Adriana
1
Ammon, Thomas
1
Anding, Markus
1
Argentesi, Elena
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Armbruster, Susanne
1
Asai, Sumiko
1
Baumgartner, Jana
1
Bayus, Barry L.
1
Bellmann, Holger
1
Belussi, Fiorenza
1
Bender, Fabian
1
Berghoff, Hartmut
1
Bharadwaj, Sundar G.
1
Birkelbach, Ralf
1
Bläsi, Christoph
1
Born, Arjan van den
1
Bosch, Jessica van den
1
Brabet, Julienne
1
Brandenburg, Torsten
1
Braun, Alexander
1
Brem, Alexander
1
Brătianu, Constantin
1
Budzinski, Oliver
1
Böck, Stefan
1
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Ökonomie der Buchindustrie : Herausforderungen in der Buchbranche erfolgreich managen
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Flexibilität und Stabilität in der Verlags- und Medienbranche : Konzepte beidhändiger Unternehmensstrategien
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Handbook of research on new product development
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Communication industry in Nigeria : the crisis of publications
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Probleme des Verlagsgeschäfts : Beiträge zur Entwicklung des Literaturmarktes
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Proceedings of the 12th European Conference on Knowledge Management ; Vol. 1
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175 Jahre Bertelsmann : eine Zukunftsgeschichte ; [1835 - 2010]
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Bridging the gap between advertising academia and practice
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Handbuch Medienmanagement : mit 46 Tabellen
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Industries culturelles
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Vermarktungsstrategien für das Buch im multimedialen Raum : eine interdisziplinäre Untersuchung
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Aktuelle Perspektiven des Marketingmanagements : Reflektionen aus den Bereichen Holistic Branding, Media Management und Sustainability Marketing ; Festschrift für Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg zum 50. Geburtstag
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Aktuelle Strategien von Medienunternehmen : Ergebnisse der Ravensburger Mediengespräche
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Aktuelle Tendenzen im Innovationsmanagement : Festschrift für Werner Popp zum 65. Geburtstag
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Business ethics and the electronic economy
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Business ethics and the electronic economy : with 4 tables
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CSR und Digitalisierung : der digitale Wandel als Chance und Herausforderung für Wirtschaft und Gesellschaft
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Cases in European competition policy : the economic analysis
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Cases on IT leadership : CIO challenges for innovation and keeping the lights on
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Chancengleichheit durch Personalpolitik : Gleichstellung von Frauen und Männern in Unternehmen und Verwaltungen ; rechtliche Regelungen - Problemanalysen - Lösungen
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Chancengleichheit durch Personalpolitik : Gleichstellung von Frauen und Männern in Unternehmen und Verwaltungen ; rechtliche Regelungen, Problemanalysen, Lösungen
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Change Management : Perspektiven
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Competition on the internet : [... conference titled "Competition on the Internet" organized in February, 2013, in Munich]
1
Controlling von Dienstleistungen : [die wichtigsten Instrumente und Kennzahlen ; Praxisbeispiele aus unterschiedlichen Branchen ; eigenständige und produktbegleitende Dienstleistungen im Vergleich]
1
Corporate venturing : organizing for innovation
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Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
1
Die Organisation von Hochschulen in Theorie und Praxis : Forschungen zur Reform des Wissenschaftsbetriebes
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Digital transformation in journalism and news media : media management, media convergence and globalization
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Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
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Digitalisierung und Innovation : Planung, Entstehung, Entwicklungsperspektiven
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Discourse, communication and the enterprise : genres and trends : [a selection of papers originally presented at the Fifth Conference on Discourse, Communication and the Enterprise (DICOEN V) held in Milan in September 2009]
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E-Business & Controlling : Einordnung, Umsetzung, externe Sichtweise, funktionales E-Controlling
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E-logistics and e-supply chain management : applications for evolving business
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Economic issues: theory and application with reference to Ukraine
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Electronic business : theoretische Aspekte und Anwendungen in der betrieblichen Praxis ; Festschrift für Jörg Biethahn ; mit 13 Tabellen
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Emerging methods in predictive analytics : risk management and decision-making
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Hofstede cultural framework and advertising research : an assessment of the literature
Saleem, Salman
;
Larimo, Jorma
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 247-263)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540387
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2
Profiling lead researchers in advertising research
Chan, Terri H.
;
Tse, Caleb H.
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 296-315)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540411
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3
Mexican business culture in trade books : past and present
Coria-Sánchez, Carlos Mateo
- In:
Mexican business culture : essays on tradition, ethics, …
,
(pp. 9-25)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011479521
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4
Family business research in Africa : an assessment
Acquaah, Moses
;
Eshun, Joseph P.
- In:
Family businesses in Sub-Saharan Africa : behavioral …
,
(pp. 43-93)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503057
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5
Translation: economic and sociological perspectives
Heilbron, Johan
;
Sapiro, Gisèle
- In:
The Palgrave handbook of the economics and language
,
(pp. 373-402)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011530599
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6
Sechs Phasen bis zum Promotionsabbruch : kritische Ereignisse im Abbruchprozess von Promotionsvorhaben
Franz, Anja
- In:
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,
(pp. 51-65)
.
2019
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Peer review and the production of scholarly knowledge : automated textual analysis of manuscripts revised for publication in administrative science quarterly
Strang, David
;
Dokshin, Fedor
- In:
The production of managerial knowledge and …
,
(pp. 103-121)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012098114
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8
New product development research : consolidating the present and guiding the future
Golder, Peter N.
;
Mitra, Debanjan
- In:
Handbook of research on new product development
,
(pp. 3-10)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012125059
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9
Customer-driven innovation : a conceptual typology, review of theoretical perspectives, and future research directions
Fisher, Gregory J.
;
Fang, Eric
- In:
Handbook of research on new product development
,
(pp. 60-80)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012125064
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10
Global product launch : a perspective on past, present and future research
Griffith, David A.
;
Yalcinkaya, Goksel
- In:
Handbook of research on new product development
,
(pp. 267-287)
.
2019
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