//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Dialogmarketing-Perspektiven 2...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Direct marketing
289
Direktmarketing
289
Conference
117
Konferenz
117
Deutschland
85
Germany
85
Beziehungsmarketing
35
Relationship marketing
35
Consumer behaviour
32
Konsumentenverhalten
32
Theorie
31
Theory
31
Internet marketing
28
Online-Marketing
28
Marketing management
26
Marketingmanagement
26
USA
20
United States
20
Target group
19
Zielgruppe
19
Arbeitsgruppe
16
Mobile communications
16
Mobilkommunikation
16
Team
16
Advertising effects
13
Werbewirkung
13
E-commerce
12
Electronic Commerce
12
Market research
12
Marktforschung
12
Social Web
12
Social web
12
Computer-assisted marketing
11
IT-gestütztes Marketing
11
Internal communication
11
Interne Kommunikation
11
Marketing
11
Advertising planning
10
Internet
10
Werbeplanung
10
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
26
Free
3
Type of publication
All
Article
406
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Konferenzschrift
12,392
Collection of articles of several authors
2,632
Sammelwerk
2,632
Conference proceedings
2,177
Graue Literatur
1,379
Non-commercial literature
1,379
Article in journal
1,012
Aufsatz in Zeitschrift
1,012
Aufsatzsammlung
555
Book section
406
Amtsdruckschrift
295
Government document
295
Festschrift
262
Working Paper
189
Arbeitspapier
187
Konferenzschrift/Kongressbericht
186
Hochschulschrift
167
Thesis
125
Bibliographie
121
Bibliografie enthalten
95
Bibliography included
95
Ratgeber
66
Case study
64
Fallstudie
64
Bibliografie
63
Guidebook
55
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
49
Forschungsbericht
49
Lehrbuch
37
Mehrbändiges Werk
37
Multi-volume publication
37
Elektronischer Datenträger
31
Textbook
29
Handbook
22
Handbuch
22
Monografische Reihe
22
CD-ROM, DVD
18
Conference paper
18
Konferenzbeitrag
18
more ...
less ...
Language
All
German
241
English
164
Bulgarian
1
Author
All
Mann, Andreas
14
Belz, Christian
5
Häusler, Eduard
5
Krafft, Manfred
5
Peters, Kay
5
Spiller, Achim
5
Foley, Linda M.
4
Kreutzer, Ralf T.
4
Künzler, Hans-Peter
4
Link, Jörg
4
Oggenfuss, Christoph
4
Schwarz, Torsten
4
Barringer, Jochen
3
Bulander, Rebecca
3
Dahlhoff, Hans-Dieter
3
Diller, Hermann
3
Hauser, William J.
3
Helmke, Stefan
3
Hesse, Jürgen
3
Holland, Heinrich
3
Kölmel, Bernhard
3
Petersen, Anita
3
Schmidberger, Martin
3
Uebel, Matthias
3
Wagner, Ralf
3
Wirthgen, Bernd
3
Zühlsdorf, Anke
3
Becker, Michael
2
Bourque, Nicole
2
Dallmer, Heinz
2
Fleming, Ann Daher
2
Fredebeul-Krein, Tobias
2
Frenzen, Heiko
2
Johnson, Gerry
2
Karjaluoto, Heikki
2
Kautonen, Teemu
2
Keillor, Bruce D.
2
Kindermann, Harald
2
Kuhnert, Heike
2
Lehmann-Willenbrock, Nale
2
more ...
less ...
Institution
All
Meždunarodna Naučna Konferencija na Tema: "Socialističeskijat Stopanski Mechanizăm i Intenzifikacijata na Ikonomikata"
1
Published in...
All
Dialogmarketing im Dialog : Festschrift zum 10-jährigen Bestehen des Siegfried Vögele Instituts
20
Direct marketing in action : cutting-edge strategies for finding and keeping the best customers
14
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
14
Direct store delivery : concepts, applications and instruments
13
Das Feuer großer Gruppen : Konzepte, Designs, Praxisbeispiele für Großveranstaltungen
10
Reinventing interactive and direct marketing : leading experts show how to maximize digital ROI with iDirect and iBranding imperatives
10
International direct marketing : principles, best practices, marketing facts
8
Dialogmarketing Perspektiven 2014/2015 : Tagungsband 9. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
6
Innovationen im Kundendialog : reales Kundenverhalten und reales Marketing
6
Dialogmarketing Perspektiven 2012/2013 : Tagungsband ; 7. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
5
Dialogmarketing-Perspektiven 2011/2012 : Tagungsband ; 6. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
5
Dialogmarketing Perspektiven 2009/2010 : Tagungsband 4. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
4
Direct marketing
4
Managing meetings in organizations
4
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
3
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
3
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
3
Ernährung, Kultur, Lebensqualität : Wege regionaler Nachhaltigkeit
3
Innovation and marketing in the pharmaceutical industry : emerging practices, research, and policies
3
Interactive and multi-channel marketing
3
Internationales Direktmarketing : Grundlagen, Best Practice, Marketingfakten
3
Aktuelle Fragen in der Versicherungswirtschaft : mit Beiträgen zu den Themen - Zukunftsfragen der deutschen Lebensversicherungswirtschaft - Kapitalanlagerisiken im langfristigen Geschäft - Fondsmodelle in der GKV - Wertorientierte Steuerung in der Rückversicherung - Chancen und Perspektiven...
2
Business organizations and collaborative web : practices, strategies and patterns
2
Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
2
Dialogmarketing Perspektiven 2018/2019 : Tagungsband 13. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
2
Dialogmarketing Perspektiven 2019/2020 : Tagungsband 14. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
2
Die Corona-Transformation : Krisenmanagement und Zukunftsperspektiven in Wirtschaft, Kultur und Bildung
2
Direct Banking : wie virtuelle Institute das Bankgeschäft revolutionieren
2
Direkt-Marketing
2
Econometric models in marketing
2
Fundamentals of marketing research ; Vol. 3
2
Fundraising im Non-Profit-Sektor : Marktbearbeitung von Ansprache bis Zuwendung
2
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung
2
Handbook of research in mobile business : technical, methodological, and social perspectives
2
Handbook of research on mobile marketing management
2
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
2
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
2
Innovation and system dynamics in food networks 2007 : Proceedings of the 1st International European Forum on Innovation and System Dynamics in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 1st Forum, february 15-17, 2007, Innsbruck-Igls, Austria
2
Innovationsorientierte Personalentwicklung : Konzepte, Methoden und Fallbeispiele für die Praxis
2
International management and language
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
406
Showing
1
-
10
of
406
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Consumers' buying groups in the short food chains : alternatives for trust
Carbone, Anna
;
Gaito, Marco
;
Senni, Saverio
- In:
Innovation and system dynamics in food networks 2007 : …
,
(pp. 323-332)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003713292
Saved in:
2
Farmer-to-consumer direct marketing : the role of customer satisfaction measurement for service innovations
Spiller, Achim
;
Zühlsdorf, Anke
;
Mellin, Matthias
- In:
Innovation and system dynamics in food networks 2007 : …
,
(pp. 345-354)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003713324
Saved in:
3
Mobile E-Mail-Marketing : Implikationen des zunehmenden Mobilabrufs von E-Mails für das traditionelle E-Mail-Marketing
Schwarz, Torsten
- In:
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, …
,
(pp. 279-288)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753451
Saved in:
4
Wirksamkeitsmessung im
Direktmarketing
: Einsatz permanenter und massnahmenspezifischer Kontrollgruppen
Sarakinos, Miltiadis
;
Hary, Ingo
- In:
Customer Relationship Management : neue …
,
(pp. 131-142)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644192
Saved in:
5
Direktmarketing
Wirtz, Bernd W.
;
Ullrich, Sebastian
- In:
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative …
,
(pp. 107-126)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003765982
Saved in:
6
Verfahren zum Controlling von
Direktmarketing
-Maßnahmen
Holland, Heinrich
- In:
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative …
,
(pp. 1057-1074)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766219
Saved in:
7
The mediating effects of privacy and preference management on trust and consumer participation in a mobile marketing initiative : a proposed conceptual model
Becker, Michael
;
Hanley, Michael
- In:
Trust and new technologies : marketing and management …
,
(pp. 127-145)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003770893
Saved in:
8
Sources of trust in permission-based mobile marketing : a cross-country comparison
Karjaluoto, Heikki
;
Jayawardhena, Chanaka
;
Kuckertz, Andreas
- In:
Trust and new technologies : marketing and management …
,
(pp. 165-181)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003770897
Saved in:
9
Profilierung und Targeting im
Direktmarketing
Cornelsen, Jens
- In:
Zielgruppen finden und überzeugen : [WiGIM …
,
(pp. 87-98)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003356621
Saved in:
10
Möglichkeiten zur Vertrauensförderung im Markt für Bio-Lebensmittel
Eichenlaub, Angelika
;
Korjamo, Eeva M.
- In:
Existenzgründung: Beiträge zur Gründungsforschung
,
(pp. 73-99)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003315825
Saved in:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->