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Beschwerdemanagement
127
Complaint management
127
Beziehungsmarketing
53
Relationship marketing
53
Customer satisfaction
25
Kundenzufriedenheit
25
Deutschland
20
Germany
20
Dienstleistungsqualität
18
Service quality
18
Consumer behaviour
14
Konsumentenverhalten
14
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13
Kundenservice
13
Theorie
13
Theory
13
Social Web
9
Social web
9
Dienstleistungssektor
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Quality management
6
Qualitätsmanagement
6
Service industry
6
Controlling
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4
Kundenwert
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Management control
4
Marketing management
4
Marketingmanagement
4
Supplier relationship management
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Tourism industry
4
Tourismuswirtschaft
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Viral marketing
4
Virales Marketing
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Betriebliche Kennzahl
3
Brand image
3
Business process management
3
Crisis management
3
Dienstleistungsmarketing
3
Erfolgsfaktor
3
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Online availability
All
Undetermined
13
Type of publication
All
Article
127
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Working Paper
2,246
Article in journal
1,295
Aufsatz in Zeitschrift
1,295
Graue Literatur
1,159
Non-commercial literature
1,159
Arbeitspapier
1,115
Article
143
Book section
127
Hochschulschrift
70
Thesis
49
Conference Paper
27
Collection of articles of several authors
19
Sammelwerk
19
Amtsdruckschrift
15
Conference paper
15
Government document
15
Konferenzbeitrag
15
Ratgeber
14
Case study
13
Fallstudie
13
Guidebook
13
Konferenzschrift
12
Research Report
12
Bibliografie enthalten
8
Bibliography included
8
Systematic review
8
Übersichtsarbeit
8
Collection of articles written by one author
7
Sammlung
7
Aufsatzsammlung
6
Conference proceedings
4
Lehrbuch
4
Preprint
4
Textbook
4
Proceedings
3
Amtliche Publikation
2
Handbook
2
Handbuch
2
Mehrbändiges Werk
2
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Language
All
German
79
English
48
Author
All
Stauss, Bernd
9
Günter, Bernd
5
Becker, Uwe
3
Jeschke, Kurt
3
Niefind, Fred
3
Pepels, Werner
3
Wiegran, Andreas
3
Ahlert, Martin
2
Brock, Christian
2
Crisafulli, Benedetta
2
Eder, Astrid
2
Fürst, Andreas
2
Hadwich, Karsten
2
Hiles, Andrew
2
Hogreve, Jens
2
Homburg, Christian
2
Jakolow-Standke, Angelika
2
Lampe, Jörg
2
Ozuem, Wilson
2
Petersen, J. Andrew
2
Ranfagni, Silvia
2
Ratajczak, Oliver
2
Seidel, Wolfgang
2
Singh, Jaywant
2
Töpfer, Armin
2
Ackermann, Anja-Susan
1
Ahlers, Friedel
1
Alfter, Marco
1
Anderson, Eric T.
1
Ayertey, Samuel
1
Bayraktar, Osman
1
Bayır, Talha
1
Beck, Roman
1
Becker, Florian
1
Berg, Waldemar
1
Bijmolt, Tammo H. A.
1
Blut, Markus
1
Borth, Björn-Olaf
1
Boukis, Achilleas
1
Bouma, Gosse
1
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Erfolgreiches Beschwerdemanagement : Wege zu Prozessverbesserungen und Kundenzufriedenheit
8
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
3
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
3
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
3
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
3
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
3
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
2
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Handbook of research on customer equity in marketing
2
Krankenhausmanagement : Strategien, Konzepte, Methoden
2
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
2
The art of digital marketing for fashion and luxury brands : market spaces and marketplaces
2
The definitive handbook of business continuity management
2
AI-driven intelligent models for business excellence
1
Advances in tourism destination marketing
1
Boundary spanning elements and the marketing function in organizations : concepts and empirical studies
1
Brand research : [an outcome of the second International Conference on Brand Management]
1
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
1
Bringing the Soul Back to Marketing : Proceedings of the 2023 AMS World Marketing Congress, Canterbury, UK, July 11-14, 2023
1
Business ethics in East Central Europe
1
Business information systems : 13th international conference, BIS 2010, Berlin, Germany, May 3 - 5, 2010 ; proceedings
1
Business logistics management : a supply chain perspective
1
Business strategies : types, benefits and effects on firm performance
1
Challenges and opportunities for transportation services in the post-COVID-19 era
1
Competitive intelligence, analysis and strategy : creating organisational agility
1
Cross-cultural window on consumer behavior
1
Customer engagement marketing
1
Delivering value in turbulent times : AMA Summer Educators' Conference 2011 ; AMA educators' proceedings Volume 22 ; San Francisco, California, USA, 5 - 7 August 2011
1
Dienstleistungscontrolling
1
Dienstleistungsoffensive - Wachstumschancen intelligent nutzen
1
Digital business and optimizing operating strategies
1
E-commerce trends for organizational advancement : new applications and methods
1
E-marketing ; Vol. 3
1
Economically speaking : essays in honour of Chris Braecke
1
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
1
Enhancing knowledge development in marketing ; Vol. 21
1
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
1
Förderung sozialer Kompetenzen in der Personalentwicklung
1
Ganzheitliche Unternehmensführung in dynamischen Märkten : Festschrift für Univ.-Prof. Dr. Armin Töpfer
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Ethics in the public sector complaints on private insurance companies
Rudas, Éva
- In:
Business ethics in East Central Europe
,
(pp. 131-140)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299432
Saved in:
2
Qualitäts- und Beschwerdemanagement im Privatkundengeschäft
Ackermann, Anja-Susan
- In:
Kundenzufriedenheit und Kundenbindung : Strategien und …
,
(pp. 455-472)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001305176
Saved in:
3
Critical incidents in Dutch consumer press : why dissatisfied customers complain with third parties
Schulp, Jan A.
- In:
Service quality and management
,
(pp. 111-159)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001407687
Saved in:
4
Kundenbeschwerden als Instrument des Dienstleistungscontrollings
Nedeß, Christian
- In:
Dienstleistungsoffensive - Wachstumschancen intelligent …
,
(pp. 101-119)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001325144
Saved in:
5
Zur Ermittlung von Folgekosten aufgrund von Qualitätsmängeln
Fröhling, Oliver
- In:
Kostenmanagement und Controlling
,
(pp. 105-138)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001323226
Saved in:
6
Grundlagen eines systematischen Beschwerdemanagements : eine Darstellung für Messegesellschaften und Dienstleistungsunternehmen
Gödde, Elisabeth
- In:
Stakeholder im Fokus : Management-Ansätze für …
,
(pp. 49-95)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011614237
Saved in:
7
Ungenutzte Potenziale: Kundenservicedaten in der Marktforschung nutzen
Scharf, Michael
- In:
Marktforschung der Zukunft - Mensch oder Maschine? : …
,
(pp. 281-295)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011550659
Saved in:
8
Optimierungspotenzial im Retourennetzwerk am Beispiel der Mediendistribution
Hänsel, Martin
;
Stölzle, Wolfgang
- In:
Supply Management Research : aktuelle …
,
(pp. 187-211)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011590528
Saved in:
9
Improving social and environmental performance in global supply chains
Lee, Hau Leung
;
Rammohan, Sonali V.
- In:
Sustainable supply chains : a research-based textbook …
,
(pp. 439-464)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536211
Saved in:
10
Managing customer complaints : the case of Imperial Orchid Hotels in Thailand
Singh, Jaywant
;
Crisafulli, Benedetta
- In:
Services marketing cases in emerging markets : an asian …
,
(pp. 35-43)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011537859
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