Showing 1 - 10 of 14,298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011444081
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001655219
Die deutliche Ausweitung des ökologischen Landbaus in Deutschland wurde im Jahr 2001 von der rot-grünen Bundesregierung als politisches Ziel verankert. Eine solche ist jedoch nur durch entsprechende Verhaltensänderungen der Akteure der Lebensmittelwirtschaft und der Konsumenten erreichbar....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003285128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002517900
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003596722
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001235240
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001522668
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009382061
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009312558
The paper evaluates the usefulness of customer lifetime value (CLV) as a metric for marketing budget allocation by developing a framework that enables managers to maintain customer relationships proactively through different elements of marketing mix, in order to maximize CLV. The analysis is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009761758