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Investmentfonds
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Aufsatz im Buch
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
275
Handbook
233
Handbuch
233
Elektronischer Datenträger
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Ratgeber
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Aufsatzsammlung
164
Guidebook
149
research-article
118
Bibliografie enthalten
110
Bibliography included
110
Glossar enthalten
106
Glossary included
106
Konferenzschrift
87
Article
78
Amtliche Publikation
76
Collection of articles written by one author
70
Sammlung
70
CD-ROM, DVD
63
Market information
59
Marktinformation
59
Annual report
57
Jahresbericht
57
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English
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German
286
French
6
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3
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1
Russian
1
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Bacmann, Jean-François
5
Bolliger, Guido
5
Fabozzi, Frank J.
5
Rehkugler, Heinz
5
Chiarella, Carl
4
Jandura, Dirk
4
Kenning, Peter
4
Müller-Hagedorn, Lothar
4
Raman, Kalyan
4
Schröder, Hendrik
4
Toporowski, Jan
4
Weinberg, Peter
4
Zentes, Joachim
4
Zwick, Markus
4
Baal, Sebastian van
3
Bauer, Hans H.
3
Beaver, William H.
3
Blümke, Niklas
3
Eichengreen, Barry
3
Farris, Paul W.
3
Fritz, Wolfgang
3
Gröppel-Klein, Andrea
3
Kaapke, Andreas
3
Lev, Baruch
3
Maurer, Raimond
3
Meuter, Martin
3
Morschett, Dirk
3
Panizza, Ugo
3
Poddig, Thorsten
3
Schramm-Klein, Hanna
3
Silberer, Günter
3
Steiner, Manfred
3
Stephan, Thomas G.
3
Stolz, Alexander
3
Abarbanell, Jeffrey S.
2
Acharya, Viral V.
2
Achleitner, Ann-Kristin
2
Ahlert, Dieter
2
Arnold, Gunnar
2
Bessler, Wolfgang
2
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All
Kapitalmarkt in Theorie und Praxis : Festschrift zum 50-jährigen Jubiläum der DVFA
12
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
11
Retailing in the 21st century : current and future trends
11
Breakthroughs in technical analysis : new thinking from the world's top minds
10
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
9
Investment management and financial management
9
Big Data and the complexity of labour market policies : new approaches in regional and local labour market monitoring for reducing skills mismatches
8
Financial information requirements for security analysis : december 2-3, 1976
7
Financial accounting and investment management ; Vol. II
6
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
6
Financial gatekeepers : can they protect investors?
5
Handbuch Alternative Investments ; Bd. 1
5
Handbuch Alternative Investments ; Bd. 2
5
Kundenbindung im Handel
5
Progress in financial markets research
5
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
4
Handelsforschung
4
International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings
4
Investmentmodelle für das Asset-liability-Modelling von Versicherungsunternehmen : Abschlussbericht der Themenfeldgruppe Investmentmodelle
4
The profit impact of marketing strategy project : retrospect and prospects
4
Advanced mathematical methods for finance
3
Applied quantitative finance
3
Aspekte aus der Finanz- und Immobilienwirtschaft : Festschrift für Heinz Rehkugler
3
Computational intelligence techniques for trading and investment
3
Contemporary quantitative finance : essays in honour of Eckhard Platen
3
Credit, money and macroeconomic policy : a post-Keynesian approach
3
Customer Relationship Management im Handel : Strategien, Konzepte, Erfahrungen
3
E-Commerce im Handel : Status quo und Perspektiven
3
Estudios de casos
3
Faszination Handel : 50 Jahre Saarbrücker Handelsforschung
3
Financial accounting and investment management ; Vol. I
3
Finanzwirtschaft, Kapitalmarkt und Banken : Festschrift für Manfred Steiner zum 60. Geburtstag
3
Fortschritte der informationellen Infrastruktur in Deutschland : Festschrift für Johann Hahlen zum 65. Geburtstag und Hans-Jürgen Krupp zum 75. Geburtstag
3
Handbook of research on retailer-consumer relationship development
3
Handbuch Personal Finance
3
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
3
Mutual funds : portfolio structures, analysis, management, and stewardship
3
Portfolio construction, measurement, and efficiency : essays in honor of Jack Treynor
3
Profits, deficits and instability
3
Rechnungswesen als Instrument für Führungsentscheidungen : Festschrift für Prof. Dr. Dr. h.c. Adolf G. Coenenberg zum 60. Geburtstag
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Venture capital data : opportunities and challenges
Kaplan, Steven N.
;
Lerner, Joshua
- In:
Measuring entrepreneurial businesses : current …
,
(pp. 413-431)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011725641
Saved in:
2
Der Einsatz des Sponsoring im Handelsmarketing
Mattmüller, Roland
;
Oettgen, Nora
- In:
Handbuch Sponsoring : erfolgreiche Marketing- und …
,
(pp. 287-295)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003640927
Saved in:
3
Kommunikation von Handelsunternehmen : Instrumente und Bedeutung aus Unternehmens- und Kundensicht
Zentes, Joachim
;
Swoboda, Bernhard
- In:
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative …
,
(pp. 1133-1152)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766265
Saved in:
4
Fashion distribution
Willans, John
- In:
Fashion marketing
,
(pp. 196-217)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766661
Saved in:
5
The role of wholesale brands for buyer loyalty : a transaction cost perspective
Kenning, Peter
;
Brock, Christian
;
Grzeskowiak, Stephan
; …
- In:
Impulse für die Markenforschung und Markenführung
,
(pp. 209-226)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785222
Saved in:
6
Entrepreneurial marketing and a firm's size : a case study in retail business
Hurmerinta-Peltomäki, Leila
- In:
The Entrepreneurship-Innovation-Marketing Interface : …
,
(pp. 427-444)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002685049
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7
The role of retail advertising from a consumer's point of view : a comparison between Germany and France
Purper, Guido
;
Weinberg, Peter
- In:
Advertising and communication : proceedings 4th …
,
(pp. 153-160)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353794
Saved in:
8
Media management between strategic business groups : empirical evidence from Portugal and New Zealand
Fam, Kim Shyan
;
Yang, Zhilin
;
Brito, Pedro Quelhas
- In:
Advertising and communication : proceedings 4th …
,
(pp. 168-173)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353796
Saved in:
9
Multi-Channel-Retailing : Erscheinungsformen und Erfolgsfaktoren
Schramm-Klein, Hanna
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 501-522)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003276129
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10
Retail-Branding - strategischer Rahmen für das Handelsmarketing
Morschett, Dirk
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 525-546)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003276133
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