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Type of publication (narrower categories)
All
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12,503
Aufsatz im Buch
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Non-commercial literature
1,565
Working Paper
1,244
Arbeitspapier
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Hochschulschrift
1,160
Thesis
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Case study
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Fallstudie
511
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Sammelwerk
481
Aufsatzsammlung
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214
Reprint
141
Conference paper
140
Konferenzbeitrag
140
Konferenzschrift
124
Bibliografie enthalten
119
Bibliography included
119
Ratgeber
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Guidebook
95
Lehrbuch
93
Textbook
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Conference proceedings
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Handbook
44
Handbuch
44
Collection of articles written by one author
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Sammlung
42
Amtsdruckschrift
38
Government document
38
Article
35
Interview
31
Fallstudiensammlung
21
Systematic review
20
Übersichtsarbeit
20
Glossar enthalten
14
Glossary included
14
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Language
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English
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German
1,312
French
7
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Esch, Franz-Rudolf
59
Burmann, Christoph
31
Baumgarth, Carsten
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17
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Bruhn, Manfred
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13
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Michael, Bernd M.
10
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9
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Huber, Frank
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Eidgenössisches Institut für Geistiges Eigentum
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Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
41
The Routledge companion to contemporary brand management
32
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
30
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
27
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
24
Brand Content : die Marke als Medienereignis
20
Brand Planning : starke Strategien für Marken und Kampagnen
20
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
20
Innovative Markenführung und -implementierung
20
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
19
Handbook of brand relationships
19
Identitätsbasierte Luxusmarkenführung : Grundlagen - Strategien - Controlling
19
Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
18
Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
18
Markendifferenzierung : innovative Konzepte zur erfolgreichen Markenprofilierung
18
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
18
The definitive book of branding
18
Brand management in emerging markets : theories and practice
17
Brands and branding
17
Consumer-brand relationships : theory and practice
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Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
17
Best practice der Markenführung
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Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG
16
Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
16
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
15
Brand management ; Vol. 3
15
Brands : interdisciplinary perspectives
15
Handbook on brand and experience management
15
Measuring and managing brands
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Mit der Marke zum Erfolg : Markenmanagement in Hotellerie und Gastronomie
15
Strong brands, strong relationships
15
The brand challenge : adapting branding to sectorial imperatives
15
A master class in brand planning : the timeless works of Stephen King
14
Cases on branding strategies and product development : successes and pitfalls
14
Corporate brand and corporate reputation
14
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
14
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14
Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows
14
Brand management ; Vol. 2
13
Branded spaces : experience enactments and entanglements
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The role of
brand
naming in branding strategies : insights and opportunities
Sood, Sanjay
;
Zhang, Shi
- In:
Handbook on brand and experience management
,
(pp. 219-232)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003789045
Saved in:
2
Leveraging a
brand
through
brand
extension : a review of two decades of research
Loken, Barbara
;
Joiner, Christopher
;
Houston, Michael J.
- In:
Brands and brand management : contemporary research …
,
(pp. 11-41)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003941296
Saved in:
3
Evaluation of
brand
extensions : the role of product feature similarity and
brand
concept consistency
Park, C. Whan
;
Milberg, Sandra
;
Lawson, Robert
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924413
Saved in:
4
Consumer evaluation of vertical
brand
extensions and core brands
Kim, Chung K.
;
Lavack, Anne M.
;
Smith, Margo
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924416
Saved in:
5
New brands versus
brand
extensions, attitudes versus choice : experimental evidence for theory and practice
McCarthy, Michael S.
;
Heath, Timothy B.
;
Milberg, Sandra J.
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924423
Saved in:
6
Salvatore Ferragamo :
brand
heritage as main vector of
brand
extension and internationalization
Ostillio, Maria Carmela
;
Ghaddar, Sarah
- In:
Fashion branding and communication : core strategies of …
,
(pp. 73-99)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012498307
Saved in:
7
Brands as core assets : trends and challenges of branding in fashion business
Jin, Byoungho
;
Cedrola, Elena
- In:
Fashion branding and communication : core strategies of …
,
(pp. 1-39)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014547468
Saved in:
8
Regionalmarketingstrategien in Ostdeutschland - Chancen und Risiken für die Landwirtschaft und den ländlichen Raum
Schade, Günther
- In:
Landwirtschaft in Ostdeutschland - stabile Strukturen …
,
(pp. 69-84)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001688547
Saved in:
9
Zur "Rationalität" der Urteilsbildung : Ankerheuristiken zur Vereinfachung der Beurteilung von Markenallianzen
Esch, Franz-Rudolf
;
Redler, Jörn
;
Langner, Tobias
- In:
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : …
,
(pp. 145-173)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003289254
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10
Markenpools (Kollektivmarken, Co-Branding) und Patentpools im Kartellrecht
Nordemann, Jan Bernd
- In:
Innovation und Wettbewerb : Referate des XLII. …
,
(pp. 143-157)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014565382
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