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Hochschulschrift
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Working Paper
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Thesis
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Collection of articles of several authors
1,765
Sammelwerk
1,765
Case study
1,144
Fallstudie
1,144
Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
705
Bibliografie enthalten
419
Bibliography included
419
Lehrbuch
405
Conference proceedings
382
Ratgeber
370
Conference paper
358
Konferenzbeitrag
358
Guidebook
341
Textbook
337
Amtsdruckschrift
319
Government document
319
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
308
Handbook
205
Handbuch
205
Reprint
144
Collection of articles written by one author
140
Sammlung
140
Article
139
Glossar enthalten
98
Glossary included
98
Forschungsbericht
74
Bibliographie
73
Bibliografie
66
Mehrbändiges Werk
62
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Language
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1
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1
Spanish
1
Swedish
1
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Author
All
Bruhn, Manfred
44
Homburg, Christian
30
Ahlert, Dieter
24
Töpfer, Armin
24
Meyer, Anton
23
Stauss, Bernd
23
Reichwald, Ralf
21
Kleinaltenkamp, Michael
20
Nebel, Jürgen
20
Bauer, Hans H.
19
Georgi, Dominik
19
Hippner, Hajo
17
Picot, Arnold
17
Spiller, Achim
16
Wilde, Klaus D.
16
Zentes, Joachim
16
Albers, Sönke
15
Helmke, Stefan
15
Ahlert, Martin
14
Alon, Ilan
14
Hadwich, Karsten
14
Krafft, Manfred
14
Piller, Frank T.
14
Ratten, Vanessa
14
Uebel, Matthias
14
Beimborn, Daniel
13
Brenner, Walter
13
Cliquet, Gérard
13
Diller, Hermann
13
Flohr, Eckhard
13
Huber, Frank
13
Keuper, Frank
13
Link, Jörg
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Wildemann, Horst
13
Büttgen, Marion
12
Ehrmann, Thomas
12
Evanschitzky, Heiner
12
Günter, Bernd
12
Hanf, Jon
12
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
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All
Das Franchise-System : Handbuch für Franchisegeber und Franchisenehmer
62
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
41
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
31
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Handbuch Franchising und Cooperation : das Management kooperativer Unternehmensnetzwerke
27
System dynamics and innovation in food networks 2009 : Proceedings of the 3rd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the EAAE (European Association of Agricultural Economists) ....
26
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
25
Vertical relationships and coordination in the food system : with 94 tables ; [papers presented at the Conference "Vertical Relationships and Coordination in the Food System" held in Piacenza, Italy, on June 12-13, 1997]
24
Relational and functional integration
22
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Electronic Services
21
Handbook of strategic e-business management
21
International franchising
21
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
20
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
E-commerce and electronic markets in agribusiness and supply chains : proceedings of the 75th Seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE) February, 14 - 16, 2001, Bonn, Germany
19
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
18
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Marktstrategische Veränderungen in der Hersteller-Handels-Dyade
18
Modelle im E-Business
18
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
18
System dynamics and innovation in food networks 2008 : Proceedings of the 2nd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 110th EAAE-Seminar, february 18-22, 2008, Innsbruck-Igls, Austria
18
Electronic business : theoretische Aspekte und Anwendungen in der betrieblichen Praxis ; Festschrift für Jörg Biethahn ; mit 13 Tabellen
17
Handbook of research on customer engagement
17
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
17
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
17
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle
16
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
16
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
16
Transforming e-business practices and applications : emerging technologies and concepts
16
Economics and management of franchising networks : [the first International Conference on Economics and Management of Networks (EMNet) took place at the Center of Business Studies, University of Vienna, from June 26 to June 28, 2003]
15
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
15
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Selected readings on information technology and business systems management
15
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The development and current trends of digital marketing and relationship marketing research
Le Dung
;
Nguyen Tuyet-Mai
;
Quach, Sara
;
Thaichon, Park
; …
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 1-18)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585544
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2
Digital sport marketing
Ratten, Vanessa
;
Thompson, Ashleigh-Jane
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 75-86)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585821
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3
The current trends and future direction of digital and relationship marketing : a business perspective
Nguyen Tuyet-Mai
;
Le Dung
;
Quach, Sara
;
Ratten, Vanessa
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 191-200)
.
2021
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4
Channel collaboration in
e-commerce
: a study on channel relationship from the perspective of vendors selling on online platforms, the e-retailers
Yadav, Rajan
;
Bhatnagar, Swati
- In:
Transforming organizations through flexible systems …
,
(pp. 223-241)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012127721
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5
Third party customization
Reiß, Michael
;
Koser, Martin
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001592505
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6
Zufriedenheit mit E-Business und Akzeptanz von
E-Commerce
in der Wertschöpfungskette Automobilwirtschaft
Meinig, Wolfgang
;
Mallad, Heike
- In:
Electronic Services
,
(pp. 387-406)
.
2002
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7
Kundenbeziehungsmanagement für elektronische Dienstleistungen
Fassott, Georg
;
Eggert, Andreas
- In:
Electronic Services
,
(pp. 491-512)
.
2002
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8
eCRM als Erfolgsbasis für Kundenbindung im Internet
Frielitz, Claudia
;
Hippner, Hajo
;
Wilde, Klaus D.
- In:
Electronic Services
,
(pp. 537-562)
.
2002
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9
E-Business und Marketing-Controlling
Link, Jörg
;
Schmidt, Sebastian
- In:
E-Business & Controlling : Einordnung, Umsetzung, …
,
(pp. 73-80)
.
2001
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Auswirkungen von
E-Commerce
auf Geschäftsprozesse : theoretische Grundlagen und empirische Befunde aus Sicht des Marketing und der Logistik
Helm, Roland
;
Heusler, Klaus Felix
;
Satzinger, Michaela
; …
- In:
Modelle im E-Business
,
(pp. 335-354)
.
2002
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