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All
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Book / Working Paper
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All
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Aufsatz im Buch
6,457
Book section
6,457
Graue Literatur
3,755
Non-commercial literature
3,755
Working Paper
2,411
Arbeitspapier
2,332
Hochschulschrift
1,988
Collection of articles of several authors
1,427
Sammelwerk
1,427
Thesis
1,383
Aufsatzsammlung
904
Fallstudie
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Konferenzschrift
614
Conference paper
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Konferenzbeitrag
370
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
326
Ratgeber
311
Lehrbuch
310
Conference proceedings
294
Amtsdruckschrift
293
Government document
293
Guidebook
291
Textbook
250
Bibliografie enthalten
122
Bibliography included
122
Reprint
116
Collection of articles written by one author
115
Handbook
115
Handbuch
115
Sammlung
115
Glossar enthalten
101
Glossary included
101
Article
72
Forschungsbericht
61
Bibliografie
57
Mehrbändiges Werk
52
Multi-volume publication
52
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Language
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English
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German
282
French
3
Italian
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Author
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Schubert, Petra
5
Burmann, Christoph
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Kollmann, Tobias
4
Reichwald, Ralf
4
Ryan, Damian
4
Argentesi, Elena
3
Brown, Robert
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Buccirossi, Paolo
3
Calvano, Emilio
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Ceyp, Michael H.
3
Duso, Tomaso
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Hussels, Stephanie
3
Lucyshyn, William
3
Marrazzo, Alessia
3
Nava, Salvatore
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Phan, Dien D.
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Picot, Arnold
3
Stormer, Henrik
3
Vaia, Giovanni
3
Wigand, Rolf T.
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Calabuig Moreno, Ferran
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Ceyp, Michael
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Doiron, Daniel John
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Ecademy CH
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Springer Gabler <Firma>
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Verlag Franz Vahlen
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epubli GmbH
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Goethe-Universität Frankfurt am Main
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Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg
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Bertelsmann Stiftung
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Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
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Eric Cuvillier <Firma>
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Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
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Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt und Finanzdienste
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Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
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Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
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Gottlieb-Duttweiler-Institut für Wirtschaft und Gesellschaft
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Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
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Imagining South Asia in 2030: Emerging Trends, Challenges and Alternatives <Veranstaltung> <2016, Pondicherry>
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Industrie- und Handelskammer Heilbronn-Franken
1
Institute for Corporate Culture Affairs <Frankfurt, Main>
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International Conference on E-Business <5, 2006, Wuhan>
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Internationale Handelstagung <49, 1999, Rüschlikon>
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Kogan Page Ltd. <London>
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Universität Mannheim
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Universität Paderborn / Betriebswirtschaftliche Informationssysteme
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Verlag Werner Hülsbusch
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verlag regionalkultur
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Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
11
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
9
Gabler Edition Wissenschaft
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Harvard business review : HBR
8
Premier reference source
8
Reihe Electronic Commerce
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
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Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
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Cases on branding strategies and product development : successes and pitfalls
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Cases on managing e-services
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Digital and social media marketing : a results-driven approach
5
International journal of electronic commerce : IJEC
5
Business Collaboration : standortübergreifende Prozesse mit Business Software ; Praxislösungen im Detail ; Fallstudien, Konzepte, Modellierung
4
CSR und Digitalisierung : der digitale Wandel als Chance und Herausforderung für Wirtschaft und Gesellschaft
4
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
4
European journal of marketing : EJM
4
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
4
Marketing im Sport : Grundlagen und Trends des modernen Sportmarketing
4
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
4
Research
4
The journal of brand management : an international journal
4
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
3
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
3
Crowdfunding : the corporate era
3
E-marketing ; Vol. 1
3
Emergent strategies for e-business processes, services, and implications : advancing corporate frameworks
3
Fallstudien zum internationalen Management, International Trade : 14 Fallstudien
3
Gabler Edition Wissenschaft / Schriften zum europäischen Management
3
Information technology and management
3
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
3
International journal of sports marketing & sponsorship
3
International review of entrepreneurship : IRE
3
Journal of marketing management : MM
3
Lehrbuch
3
Management internationaler Dienstleistungsmarken : Konzepte und Methoden für einen nachhaltigen Internationalisierungserfolg
3
Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
3
Pervasive advertising
3
Springer eBook Collection
3
Transforming government supply chain management
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Wettbewerbsvorteile in der Kundenbeziehung durch Business Software : Praxislösungen im Detail ; Fallstudien, Konzepte, Modellierung
3
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Case study : embodied virtual agents ; an analysis on reasons for failure
Mimoun, Mohammed Slim Ben
;
Poncin, Ingrid
;
Garnier, Marion
- In:
Journal of retailing and consumer services
19
(
2012
)
6
,
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10009655501
Saved in:
2
Can brand reputation improve the odds of being reviewed on-line?
Amblee, Naveen
;
Bui, Tung
- In:
International journal of electronic commerce : IJEC
12
(
2007/08
)
3
,
pp. 11-28
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003698417
Saved in:
3
Digitale Inszenierung : Strategien zur Markenführung bei Scout24
Wohlfarth, Volker
- In:
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - …
,
(pp. 263-277)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553519
Saved in:
4
Company-specific virtual worlds
Blowers, Paul
- In:
Virtual worlds and e-commerce : technologies and …
,
(pp. 103-126)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008746283
Saved in:
5
Market sensing using images and emotional scaling
Hancock, Charles
;
Longbottom, David
- In:
Alternative market research methods : market sensing
,
(pp. 51-94)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011569747
Saved in:
6
Amazon.in : surviving in a jungle
Roy, Sanjit
;
Charaborti, Rajdeep
- In:
Services marketing cases in emerging markets : an asian …
,
(pp. 45-59)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011537862
Saved in:
7
Building the sustainable iMuseum : is the virtual museum leaving our museums virtually empty?
Hume, Margee
;
Mills, Michael
- In:
International journal of nonprofit & voluntary sector …
16
(
2011
)
3
,
pp. 275-289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009671022
Saved in:
8
Brand perception and its relation to perceived performance of a public sports service
Alguacil Jiménez, Mario
;
Calabuig Moreno, Ferran
; …
- In:
Engaging consumers through branded entertainment and …
,
(pp. 202-220)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011389619
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9
Exploring the role of film in promoting domestic tourism : a case study of Al Fayoum, Egypt
Soliman, Dalia Mohammad
- In:
Journal of vacation marketing : an international journal
17
(
2011
)
3
,
pp. 225-235
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10
Understanding the effectiveness of word-of-mouth : an elasticity perspective
Chen, Yimiao
;
Liu, Fangyi
;
Fang, Cheng-hsi
;
Lin, Tom M. Y.
- In:
Journal of research in interactive marketing : …
7
(
2013
)
1
,
pp. 57-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009730800
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