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Graue Literatur
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Thesis
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Aufsatzsammlung
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Arbeitspapier
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Konferenzschrift
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Lehrbuch
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2,313
Fallstudie
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Textbook
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Bibliography included
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Ratgeber
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Guidebook
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Article
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Amtsdruckschrift
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Handbook
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Handbuch
599
Conference paper
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Konferenzbeitrag
541
Bibliographie
480
Festschrift
438
Reprint
337
Glossar enthalten
296
Glossary included
296
Collection of articles written by one author
275
Sammlung
275
Fallstudiensammlung
274
Bibliografie
255
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Meffert, Heribert
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Sheth, Jagdish N.
30
Bruhn, Manfred
28
Zhang, Yanling
24
Crowther, David
23
Drees, Norbert
23
Pepels, Werner
23
Idowu, Samuel O.
19
Lindgreen, Adam
16
Schmidpeter, René
16
Albach, Horst
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Zerres, Michael P.
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Badura, Bernhard
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Belz, Christian
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Hauff, Michael von
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Kotler, Philip
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Crane, Andrew
10
Homburg, Christian
10
Kleinaltenkamp, Michael
10
Backhaus, Klaus
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Hippner, Hajo
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Horváth, Péter
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Schaltegger, Stefan
9
Schröder, Helmut
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Sydow, Jörg
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Wieland, Josef
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8
Varadarajan, Rajan
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Wilde, Klaus D.
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Amann, Wolfgang
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Beschorner, Thomas
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Bullinger, Hans-Jörg
7
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Springer Fachmedien Wiesbaden
84
Springer-Verlag GmbH
48
American Marketing Association
31
OECD
31
Information Resources Management Association
26
Springer International Publishing
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Nomos Verlagsgesellschaft
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Weltbank
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Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
11
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
11
European Society for Opinion and Marketing Research
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Verlag Dr. Kovač
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Thüringen / Landesregierung
7
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Evangelische Akademie Loccum
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Institut der Deutschen Wirtschaft Köln
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Logos Verlag Berlin
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Leuphana Universität Lüneburg
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Management-Reihe Corporate Social Responsibility
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CSR, sustainability, ethics & governance
44
Edward Elgar E-Book Archive
36
Legends in marketing
25
Research
25
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
24
Journal of business ethics : JOBE
24
Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series
22
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
22
Zeszyty naukowe
20
Elgar original reference
19
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
18
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
17
Journal of business research : JBR
17
Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
17
Prace naukowe Akademii Ekonomicznej Imienia Oskara Langego we Wrocławiu
15
Ökologie und Wirtschaftsforschung
15
Developments in corporate governance and responsibility
14
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
14
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
14
Critical explorations
12
Fehlzeiten-Report : Zahlen, Daten, Analysen aus allen Branchen der Wirtschaft
12
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
12
SpringerLink / Bücher
12
Corporate social responsibility series
11
Critical studies on corporate responsibility, governance and sustainability
11
Gabler Edition Wissenschaft
11
Journal of marketing management : MM
11
Lehrbuch
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Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series
10
Der Controlling-Berater : CB
10
International journal of technology marketing : IJTMkt
10
Lecture notes in business information processing : LNBIP
10
Advances in business information systems and analytics (ABISA) book series
9
Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series
9
An Elgar reference collection
9
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
9
Routledge studies in ecological economics
9
The international library of critical writings in economics
9
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Die Moral der Unternehmenskommunikation : lohnt es sich, gut zu sein?
Schmidt, Siegfried J.
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Corporate accountability and sustainable development
Utting, Peter
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2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785985
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3
Professionals ́perspectives of corporate social responsibility
Idowu, Samuel O.
(
ed.
);
Leal Filho, Walter
(
contributor
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003870921
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4
Corporate social responsibility in Europe : rhetoric and realities
Barth, Regine
(
ed.
);
Wolff, Franziska
(
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2009
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5
WerteWirtschaft :
Nachhaltigkeit
und gesellschaftliche Verantwortung als Basis für Kommunikation und Markenführung
Geiss, Michael
(
ed.
)
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901154
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6
Handbook of corporate sustainability : frameworks, strategies and tools
Quaddus, Mohammed
(
ed.
)
-
2011
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L' atlas du développement durable et responsable
Pennequin, Gilles
(
contributor
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2011
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8
Internetbasierte Nachhaltigkeitsberichterstattung : maßgeschneiderte Stakeholder-Kommunikation mit IT
Isenmann, Ralf
(
ed.
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Marx Gómez, Jorge Carlos
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contributor
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2008
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What happens in
marketing
, stays digital : rethinking
marketing
in the era of unlimited data : Winter
Marketing
Academic Conference 2016 : Las Vegas, Nevada, USA, 26-28 February 20...
Hennig-Thurau, Thorsten
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ed.
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Hofacker, Charles F.
(
ed.
)
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Winter Marketing Academic Conference <2016, Las Vegas, Nev.>
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Marketing
in the socially-networked world : challenges of emerging, stagnant & resurgent markets ; AMA Summer Educators' Conference 2012 ; AMA educators' proceedings Volume 23 ; Ch...
Arnold, Todd J.
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