Showing 1 - 10 of 635
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003571700
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010520470
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009623340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010127889
Part I - A Macro View of Place Branding -- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand -- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies -- Chapter 3. The (Almost) Forgotten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012495819
Regionale Kooperation im globalen Wettbewerb - ein vermeintlicher Widerspruch, der mit dem Clusterkonzept erklärt und in der Praxis der Wirtschaftsförderung genutzt werden kann. Eine solche Clusterausrichtung des regionalen Standortmarketings wird hier systematisch untersucht. Dabei werden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003980717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009766981