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Graue Literatur
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Aufsatz im Buch
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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Conference paper
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Konferenzbeitrag
870
Amtsdruckschrift
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Government document
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Bibliografie enthalten
749
Bibliography included
749
Lehrbuch
718
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Textbook
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Sammlung
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Reprint
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Handbuch
234
Bibliographie
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Statistics
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Glossar enthalten
135
Glossary included
135
Forschungsbericht
130
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Language
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English
788
German
408
French
3
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2
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2
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Bruhn, Manfred
10
Smith, Alan D.
8
Homburg, Christian
7
Töpfer, Armin
6
Hollensen, Svend
5
Ulkuniemi, Pauliina
4
Baglieri, Enzo
3
Carù, Antonella
3
Dennis, Charles
3
Herstatt, Cornelius
3
Huber, Frank
3
Kreutzer, Ralf T.
3
Lasshof, Britta
3
Mainela, Tuija
3
Mattmüller, Roland
3
Melewar, T. C.
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Pepels, Werner
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Reichwald, Ralf
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Schneider, Willy
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Öberg, Christina
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Ahlert, Martin
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Barrett, Michael
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Chiou, Andy Y.
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Springer Fachmedien Wiesbaden
15
Springer-Verlag GmbH
4
Association of University Programs in Health Administration
3
International Conference on Halal Development <1., 2020, Malang>
2
Nomos Verlagsgesellschaft
2
RWTH Aachen
2
Springer International Publishing
2
Verlag Dr. Kovač
2
Centre for Business Performance <London>
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Conference on "Service Quality in Hospitality and Tourism: Experiencing Persian Heritage" <2016, Isfahan>
1
Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
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Deutschland / Bundesministerium für Verkehr, Bau- und Wohnungswesen
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Dänemark / Erhvervs- og Byggestyrelsen
1
Erasmus Research Institute of Management
1
Eric Cuvillier <Firma>
1
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
1
Fachhochschule <Osnabrück>
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Fjordkonferansen <3., 2015, Loen>
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Forschungsinstitut für Rationalisierung e.V. an der RWTH Aachen
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
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Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
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Inter-American Development Bank
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Kassel University Press GmbH
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Kommunal- und Schul-Verlag
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Labor and Employment Relations Association
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NWB Verlag
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Redline Verlag
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Rheinwerk Verlag
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Springer Gabler <Firma>
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Technische Universität Berlin
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Technische Universität Clausthal
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Technologie-Orientierte Besuchs- und Informationsprogramme
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Technologieorientiertes Besuchs- und Informationsprogramm
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Uni-Edition GmbH
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Universität St. Gallen / Institut für Marketing
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Universität Stuttgart
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Verlag Dr. Hut <München>
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Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
13
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
12
Gabler Edition Wissenschaft
10
The journal of business & industrial marketing
10
Premier reference source
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Global business and organizational excellence : a review of research & best practices
8
Gabler Research
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Harvard business review : HBR
7
Best Practice in Marketing : Erfolgsbeispiele zu den vier Kernaufgaben im Marketing
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Europäische Hochschulschriften / 5
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
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International journal of quality and service sciences
6
International journal of services and operations management
6
Research
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The service industries journal
6
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
5
International journal of business innovation and research
5
International journal of productivity and quality management : IJPQM
5
Lehrbuch
5
Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
5
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
5
Service Design : innovative Services und exzellente Kundenerlebnisse gestalten
5
Tourism management : research, policies, practice
5
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
4
Berichte aus der Betriebswirtschaft
4
Digital and social media marketing : a results-driven approach
4
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
4
Journal of business case studies
4
Journal of hospitality & tourism research : JHTR ; the professional journal of the Council on Hotel, Restaurant, and Institutional Education
4
Journal of travel and tourism marketing
4
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
4
Service design and service thinking in healthcare and hospital management : theory, concepts, practice
4
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
4
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
3
Business Collaboration : standortübergreifende Prozesse mit Business Software ; Praxislösungen im Detail ; Fallstudien, Konzepte, Modellierung
3
Cases on innovations in educational marketing : transnational and technological strategies
3
Consumer culture theory
3
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
3
Handbook of innovation in public services
3
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Kunden fürs Leben : so schaffen Dienstleister Premium-Service mit den Prinzipien der The Ritz-Carlton Hotel Company
Michelli, Joseph
-
2009
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2
Improving a quality system through a management process of Trane Thailand
Phusavat, Kongkiti
;
Chuancharoen, Supakij
; …
- In:
International journal of management & enterprise …
9
(
2010
)
4
,
pp. 348-363
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008821747
Saved in:
3
Spatially dispersed employee recovery : an airline case study
Hvass, Kristian A.
;
Torfadóttir, Embla
- In:
Journal of air transport management
34
(
2014
),
pp. 65-69
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010244601
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4
Kundenzentriert und gemeinsam kreativ : Service Design bei der WISAG
Egg, Gerrit
;
Speicher, Nadine
- In:
Service Design : innovative Services und exzellente …
,
(pp. 157-168)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011735407
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5
Zur Qualität von Inbound Centers im Marketing : Typen - Wirkungen - Implikationen
Schagen, Alexander
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009671542
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6
Beratungsqualität in Finanzdienstleistungen
Evers, Jan
;
Reifner, Udo
;
Krüger, Ulrich
-
2000
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001490334
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7
Consumer post-purchase dissonance on financial services market : case study of Poland
Smyczek, Sławomir
- In:
Proceedings of the 16th Annual Conference on Marketing …
,
(pp. 357-373)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003800219
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8
Consumer-oriented business design : the case of airport management ; with 108 tables
Sulzmaier, Sonja
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001534135
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9
Enhancing customer experience in the service industry : a global perspective
Altinay, Levent
(
ed.
);
Poudel, Surya
(
ed.
)
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419571
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10
Kano model : a dynamic approach for classifying and prioritising requirements of airline travellers with three case studies on international airlines
Shahin, Arash
;
Zairi, Mohamed
- In:
Total quality management & business excellence : an …
20
(
2009
)
9/10
,
pp. 1003-1028
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