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This paper analyzes price competition in an infinitely repeated duopoly game. In each period, consumers remember the existence and location of their previous supplier. New information is gathered via search or word-of-mouth communication. Market outcomes are history-dependent, and the Markov...
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Das vorliegende Arbeitspapier stellt eine Bestandsaufnahme zu einem Forschungsprojekt dar, das vom Institut für Genossenschaftswesen der Universität Münster gemeinsam mit dem Westfälischen Genossenschaftsverband e.V. (WGV), Münster, in diesem Jahr ins Leben gerufen wurde. Der Text gibt im...
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Das Ombudsmannverfahren des Bundesverbandes deutscher Banken feiert am 1. Juli 2002 sein zehnjähriges Jubiläum. Das Jubiläum liefert eine willkommene Gelegenheit zur kritischen Bestandsaufnahme. Zudem soll der tiefergehenden Frage nachgegangen werden, ob sich die mit der Einführung des...
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Consumers are exposed to rising numbers of ads for which they have falling amounts of time. This poses a serious challenge for advertisers and ad agencies who want to engage consumers with their ads, create positive impressions and build memory for their ads and brands. The bulk of ads in...
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The recent economic downturn has made consumers more focused on obtaining good value-for-money and on keeping their spending in check. This dissertation covers the implications of two recent developments indicative of such smart shoppingʺ: the increased popularity of the hard-discounterʺ...
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