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2
Marketingmanagement
2
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Bibliografie
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Forschungsbericht
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Handbuch
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Systematic review
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Übersichtsarbeit
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Roll, Oliver
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Buchwald, Gregor
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Nagl, Anna
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Pastuch, Kai
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Anderson, Chris
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Baker, Walter
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Breckoff, John-Oliver
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Burton, Mark R.
1
Cheverton, Peter
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Detroy, Erich-Norbert
1
Düssel, Mirko
1
Gregson, Andrew
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Großklaus, Rainer H. G.
1
Holden, Reed K.
1
Kailing, Valentin Wilhelm
1
Kennedy, Dan S.
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Marn, Michael V.
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Phillips, Michael
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Rasberry, Salli
1
Schöbitz, Birgit
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Stiving, Mark
1
Velde, Jan Paul van der
1
Zawada, Craig C.
1
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Institution
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Wiley-VCH
2
Verlag C.H. Beck
1
Published in...
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Das professionelle 1 x 1
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Nolo's small business essentials
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Numbers 101 for small business
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Self-Counsel Press business series
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Vahlen Praxis
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Werben & Verkaufen
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Wiley finance
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1
Sich durchsetzen in Preisgesprächen und Preisverhandlungen
Detroy, Erich-Norbert
-
2009
-
14., aktualisierte und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836902
Saved in:
2
Praxisbuch Produktmanagement : Marktanalysen und Marketing, Positionierung und Preisfindung, Mediaplanung und Agenturauswahl
Großklaus, Rainer H. G.
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456598
Saved in:
3
The price advantage
Baker, Walter
;
Marn, Michael V.
;
Zawada, Craig C.
-
2010
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003908749
Saved in:
4
Understanding the professional buyer : what every sales professional should know about how the modern buyer thinks and behaves
Cheverton, Peter
;
Velde, Jan Paul van der
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008728998
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5
Der Marketingplan : [ein Praxisratgeber mit CD-ROM ; so steigern sie den Erfolg ihrer Produkte ; Marketingplanung und Produktgestaltung ; auf CD-ROM: komplettes Marketingtool in Ex...
Nagl, Anna
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003608333
Saved in:
6
Marketing without advertising
Phillips, Michael
;
Rasberry, Salli
-
2008
-
6. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597325
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7
Pricing strategies for small business
Gregson, Andrew
-
2008
-
1. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003517015
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8
Pricing with confidence : 10 ways to stop leaving money on the table
Holden, Reed K.
;
Burton, Mark R.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003517722
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9
Praktische Grundlagen für aktives Pricing : optimale
Preisgestaltung
für mehr Absatz, größere Kundenzufriedenheit und höhere Erträge
Düssel, Mirko
-
2005
-
1. Aufl., 1. Dr
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009011728
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10
Impact pricing : your blueprint for driving profits
Stiving, Mark
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2011
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