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Marketing management
2
Marketingmanagement
2
Marktsegmentierung
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Physical distribution
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SME
2
Unternehmensanalyse
2
Vertrieb
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Beziehungsmarketing
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Brand image
1
Communication
1
Competitive strategy
1
Cost estimation
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Customer service
1
Deutschland
1
Digital goods
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Digitale Güter
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E-commerce
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Erfolgsfaktor
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Germany
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Geschäftsidee
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Guidebook
Article in journal
14,955
Aufsatz in Zeitschrift
14,955
Working Paper
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Graue Literatur
6,475
Non-commercial literature
6,475
Arbeitspapier
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Aufsatz im Buch
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Book section
1,603
Hochschulschrift
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Thesis
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Collection of articles of several authors
270
Sammelwerk
270
Collection of articles written by one author
201
Sammlung
201
Aufsatzsammlung
143
Bibliografie enthalten
141
Bibliography included
141
Conference paper
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125
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Lehrbuch
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Conference proceedings
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57
Systematic review
36
Übersichtsarbeit
36
Reprint
34
Article
33
Forschungsbericht
24
Ratgeber
21
Rezension
21
Handbook
19
Handbuch
19
Mehrbändiges Werk
15
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Language
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German
11
English
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Author
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Roll, Oliver
3
Buchwald, Gregor
2
Nagl, Anna
2
Pastuch, Kai
2
Anderson, Chris
1
Baker, Walter
1
Breckoff, John-Oliver
1
Burton, Mark R.
1
Cheverton, Peter
1
Detroy, Erich-Norbert
1
Düssel, Mirko
1
Gregson, Andrew
1
Großklaus, Rainer H. G.
1
Holden, Reed K.
1
Kailing, Valentin Wilhelm
1
Kennedy, Dan S.
1
Koch, Richard
1
Lockwood, Greg
1
Marn, Michael V.
1
Marrs, Jason
1
Michel, Stefan
1
Pfäffli, Patrick
1
Phillips, Michael
1
Rasberry, Salli
1
Schöbitz, Birgit
1
Stiving, Mark
1
Velde, Jan Paul van der
1
Zawada, Craig C.
1
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Institution
All
Wiley-VCH
2
Verlag C.H. Beck
1
Published in...
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Beck professionell
1
Das professionelle 1 x 1
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Nolo's small business essentials
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Numbers 101 for small business
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Self-Counsel Press business series
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Vahlen Praxis
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Wiley finance
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Sich durchsetzen in Preisgesprächen und Preisverhandlungen
Detroy, Erich-Norbert
-
2009
-
14., aktualisierte und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836902
Saved in:
2
Praxisbuch Produktmanagement : Marktanalysen und Marketing, Positionierung und Preisfindung, Mediaplanung und Agenturauswahl
Großklaus, Rainer H. G.
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456598
Saved in:
3
The price advantage
Baker, Walter
;
Marn, Michael V.
;
Zawada, Craig C.
-
2010
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003908749
Saved in:
4
Understanding the professional buyer : what every sales professional should know about how the modern buyer thinks and behaves
Cheverton, Peter
;
Velde, Jan Paul van der
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008728998
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5
Der Marketingplan : [ein Praxisratgeber mit CD-ROM ; so steigern sie den Erfolg ihrer Produkte ; Marketingplanung und Produktgestaltung ; auf CD-ROM: komplettes Marketingtool in Ex...
Nagl, Anna
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003608333
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6
Marketing without advertising
Phillips, Michael
;
Rasberry, Salli
-
2008
-
6. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597325
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7
Pricing strategies for small business
Gregson, Andrew
-
2008
-
1. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003517015
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8
Pricing with confidence : 10 ways to stop leaving money on the table
Holden, Reed K.
;
Burton, Mark R.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003517722
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9
Praktische Grundlagen für aktives Pricing : optimale Preisgestaltung für mehr Absatz, größere Kundenzufriedenheit und höhere Erträge
Düssel, Mirko
-
2005
-
1. Aufl., 1. Dr
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009011728
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10
Impact pricing : your blueprint for driving profits
Stiving, Mark
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2011
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