Showing 1 - 10 of 198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419940
"The book will become the key reference point for research practitioners and buyers as they move from their security blanket of traditional research, with its outdated notions of science and reliability, into the maelstrom that is unfolding in the post Web 2.0 world of Twitter, community panels,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008648985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012287775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011655300
Die Neuauflage des deutschsprachigen Standardwerks zur Online-Kommunikation zeigt Herausforderungen, Konzepte und Instrumente aus Sicht des Kommunikationsmanagement auf. Namhafte Autoren aus Wissenschaft und Praxis geben in 30 Beiträgen einen systematischen Überblick zu Strukturen, Prozessen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011839681
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003948794
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013442389
Cover -- Half Title -- Title Page -- Copyright Page -- Table of Contents -- List of Figures -- List of Tables -- About the Contributors -- PART I: What's Digital? -- 1 Living in a Digital Society -- 2 Digital Nomadism as Temporal Privilege -- 3 How Digitalization Blurs Boundaries, Makes Things...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014290313
Content Marketing zielt darauf ab, dem Kunden hochwertige, für ihn relevante Informationen oder Unterhaltung zu bieten, und dabei einen geschäftlichen Vorteil (Produktverkauf, Markenpflege o.Ä.) zu erzielen. Damit steht der Ansatz im Kontrast zu simpler, oft nervtötender Banner-, Anzeigen-...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536079
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012236414