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Introduction -- Brand identity and brand image -- Brand associations -- Brand personality -- Brand authenticity … -- Perceived brand differentiation -- Attitudes toward the brand -- Experiential consumption with brands -- Consumers' emotions … toward the brand -- Attachment to the brand -- Consumer-brand relationships -- Brand equity -- Brand orientation -- Consumer …
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Introduction -- Brand identity and brand image -- Brand associations -- Brand personality -- Brand authenticity … -- Perceived brand differentiation -- Attitudes toward the brand -- Experiential consumption with brands -- Consumers' emotions … toward the brand -- Attachment to the brand -- Consumer-brand relationships -- Brand equity -- Brand orientation -- Consumer …
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Neuauflage. Nach wie vor 1. Wahl zum Thema Existenzgründung mit einem Online-Shop. Die Änderungen beziehen sich auf das Online-Marketing. Ein neues Kapitel ist der Suchmaschine Google und ihren Diensten gewidmet.
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"This book addresses the main issues of interest within the topics of entrepreneurship and marketing in digital world. It emphasizes emergent and innovative aspects of digital marketing strategies and entrepreneurial approaches to overcome the challenges of the digital world. It discusses...
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Dieses Handbuch liefert die theoretischen Grundlagen und praxisbezogenen Implikationen für die Digitale Transformation unserer Wirtschaft, unserer Produktion und Kundenbeziehungen und bietet damit ein solides Fundament für Praktiker und Wissenschaftler. Renommierte Autorinnen und Autoren aus...
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