Showing 1 - 10 of 3,499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012298430
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011308096
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001565737
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011716791
Consumer attitudes, digital communication, social media advertising, online touchpoints, mobile advertising. - this … effectiveness of different forms of digital advertising, namely, online touchpoints, mobile advertising, and social media … advertising. The construct "attitudes toward advertising" serves as the central measure of effectiveness. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012107488
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012111629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011854433
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866871
In diesem Buch untersucht Urs Kind Geschäftsmodelle für die Produktion von Branded Entertainment Inhalten auf YouTube in Deutschland sowie die Faktoren, welche zu einer optimalen Akzeptanz durch die Nutzer führen. Im Bereich Medienökonomie wird ein vertikal intermediäres Mediennetzwerk zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401483