Showing 1 - 10 of 1,995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013490262
Theoretical underpinnings for market sensing -- Market sensing and qualitative research : context, philosophy, approach …, and strategy / David Longbottom -- The qualitative research process part one : strategy, planning, and data collection … / David Longbottom -- The qualitative research process part two : data analysis and data presentation / David Longbottom …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011556475
Gerhard Raab, Alexander und Fritz Unger geben einen umfassenden Einblick in die relevanten Methoden der Marketing-Forschung. Im Mittelpunkt stehen Fragen der allgemeinen Methodenlehre, der Datenanalyse auf Basis moderner Auswertungsprogramme sowie Anwendungsbeispiele praktischer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011848732
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011823867
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011971202
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851244
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480556
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003199390
Panels ermöglichen eine realistische Selbsteinschätzung des Markterfolgs im Vergleich zum konkurrierenden Umfeld. Paneldaten spielen daher eine zunehmende Rolle als Basis für detaillierte Markt- und Produktanalysen. Die Autoren zeigen, wie Sie sich mithilfe methodischer Grundlagen schnell und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401677
pt. I. Theoretical underpinnings for market sensing -- pt. II. Marketing research methods for market sensing -- pt. III …. Research presentation and research ethics. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181350