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Type of publication
All
Article
53
Book / Working Paper
51
Type of publication (narrower categories)
All
Systematic review
Article in journal
56,698
Aufsatz in Zeitschrift
56,698
Graue Literatur
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Non-commercial literature
8,683
Aufsatz im Buch
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Book section
7,524
Working Paper
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Thesis
2,959
Collection of articles of several authors
1,850
Sammelwerk
1,850
Aufsatzsammlung
1,101
Lehrbuch
990
Bibliografie enthalten
904
Bibliography included
904
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Case study
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Konferenzbeitrag
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Konferenzschrift
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356
Sammlung
356
Reprint
307
Conference proceedings
303
Ratgeber
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Amtsdruckschrift
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Government document
239
Guidebook
224
Article
198
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Handbuch
142
Glossar enthalten
137
Glossary included
137
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Statistik
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Bibliografie
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Italian
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Swedish
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Bruhn, Manfred
4
Bernheim, Bert Douglas
3
Rangel, Antonio
3
Allcott, Hunt
2
Anderson, Soren T.
2
Bauer, Hans H.
2
Blundell, Richard W.
2
Chiappori, Pierre-André
2
Donni, Olivier
2
Esch, Franz-Rudolf
2
Gijsbrechts, Els
2
Grunert, Klaus G.
2
Langner, Tobias
2
Lusardi, Annamaria
2
Marwitz, Christian
2
McCluskey, Jill J.
2
Meffert, Heribert
2
Mitchell, Olivia S.
2
Reisch, Lucia A.
2
Sallee, James M.
2
Wiedmann, Klaus-Peter
2
Abdel-Ghany, Mohamed
1
Acquisti, Alessandro
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Adler, Jost
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Arndt, Johan
1
Aulōnitēs, Geōrgios I.
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Barnett, William A.
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Baumgarth, Carsten
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Benkenstein, Martin
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Berni, Rossella
1
Biglan, Anthony
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Bléjer, Mario I.
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Bonini, Nicolao
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Bradlow, Eric T.
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Bredahl, Lone
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Burmann, Christoph
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Buschow, Christopher
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Bürkner, Sven
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Carlson, Brad D.
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Cerviño, Julio
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
1
Macquarie University / Department of Economics
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
Sackler Institute of Economic Studies <Tēl-Āvîv>
1
Soundview Executive Book Summaries <Concordville, Pa.>
1
William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
1
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
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Published in...
All
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
5
Journal of economic literature
4
Family and consumer sciences research journal
3
Gabler Edition Wissenschaft
3
Annual review of economics
2
Annual review of resource economics
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Discussion paper series / IZA
2
European journal of operational research : EJOR
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
2
Journal of marketing theory and practice
2
Springer Reference Wirtschaft
2
(1991). - 306 S. - Enth. 5 Beitr.
1
Advances in business marketing : a research annual
1
American journal of agricultural economics
1
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
1
Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
1
Arbeitspapiere zur Marketingtheorie
1
Baltic journal of management
1
Behavioral economics and its applications : [based on the Yrjö Jahnsson Foundation 50th Anniversary Conference held on June 22 - 23, 2004, in Espoo, Finland]
1
Discussion papers / Stanford Institute for Economic Policy Research
1
Economia politica : journal of analytical and institutional economics
1
Economisch en sociaal tijdschrift : een driemaandelijke uitgave van de Universitaire Faculteiten Sint-Ignatius te Antwerpen
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
European journal of marketing : EJM
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Household economic behaviors
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
International marketing review
1
International review of environmental and resource economics
1
Investigaciones económicas
1
Journal of Islamic marketing : JIMA
1
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
1
Journal of marketing
1
Journal of marketing management : MM
1
L' Actualité économique : revue trimest.
1
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Transformative consumer research for addressing tobacco and alcohol consumption
Pechmann, Cornelia
;
Biglan, Anthony
;
Grube, Joel W.
; …
- In:
Transformative consumer research for personal and …
,
(pp. 353-389)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009260768
Saved in:
2
Ansatzpunkte einer theoretischen und empirischen Erforschung des Problemfeldes Sozio-Marketing : Stand der Forschung und erste Skizze eines Forschungsprogramms
Wiedmann, Klaus-Peter
-
1982
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000696934
Saved in:
3
Kontrolle des Sponsorings : State of the Art und methodischer Evaluationsansatz
Marwitz, Christian
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011900369
Saved in:
4
Kontrolle des Sponsorings : State of the Art und methodischer Evaluationsansatz
Marwitz, Christian
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003316514
Saved in:
5
Entwicklungsstand und perspektiven der Conjoint-Analyse
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
- In:
Neue Entwicklungen in der Marktforschung
,
(pp. 97-116)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001701608
Saved in:
6
Choices and conjoint analysis : critical aspects and recent developments
Berni, Rossella
;
Rivello, Riccardo
- In:
Statistical methods for the evaluation of educational …
,
(pp. 119-137)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003974726
Saved in:
7
On the history of habit formation in consumption
Messinis, George
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000168567
Saved in:
8
Consumers' low-involvement decision-making : propositions for future research
Kortelahti, Harri
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000900572
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9
Ett hush°allsekonomiskt perspektiv : rapport fr°an en arbetsgrupp under Nordiska ämbetsmannakommittén för konsumentfr°agor
Hansson, Lars-Ola
(
agent
)
-
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000854121
Saved in:
10
Search with telephones and differentiated products
Frankel, David M.
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000914460
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1
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