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Aufsatz im Buch
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Hochschulschrift
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Collection of articles of several authors
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Forschungsbericht
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Spolaore, Enrico
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Wacziarg, Romain
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Bloom, Nicholas
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Bernheim, Bert Douglas
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Rangel, Antonio
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Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
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Annual review of economics
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Discussion paper series / IZA
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Annual review of financial economics
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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Advances in mergers and acquisitions
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American journal of agricultural economics
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Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
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Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
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Konsumentenvertrauen : Konzepte und Anwendungen für ein nachhaltiges Kundenbindungsmanagement
Bauer, Hans H.
(
ed.
)
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003284144
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2
Dienstleistungsmarken : eine Einführung in den Sammelband
Stauss, Bernd
;
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 3-33)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679991
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3
Does experience matter? : differences in relationship benefits, satisfaction, trust, commitment and loyalty for novice and experienced service users
Dagger, Tracey S.
;
O'Brien, Timothy K.
- In:
European journal of marketing : EJM
44
(
2010
)
9/10
,
pp. 1528-1552
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008661685
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4
Markenpolitik : Markenwirkungen - Markenführung - Markencontrolling
Baumgarth, Carsten
-
2008
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
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5
Search with telephones and differentiated products
Frankel, David M.
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000914460
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Effects of individual differences on the use of consumer information systems - a series of essays
Goyal, Tarun
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2016
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Faßnacht, Martin
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2004
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Money for nothing and content for free? : paid content, Plattformen und Zahlungsbereitschaft im digitalen Journalismus
Wellbrock, Christian M.
;
Buschow, Christopher
-
2020
-
1. Auflage
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9
Consommation, partage de risque et assurance informelle : développements théoriques et tests empiriques récents
Dubois, Pierre
- In:
L' Actualité économique : revue trimest.
78
(
2002
)
1
,
pp. 115-149
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001721839
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10
Consumers' willingness to buy food via the internet : a review of the litterature and a model for future research
Rasmus, Kim
;
Grunert, Klaus G.
-
2004
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