Showing 1 - 10 of 116,717
Conceived as the meanings that individuals attach to their selves, a substantial stockpile of identities-related theorizing, accumulated across the arts, social sciences and humanities over many decades, continues to nourish contemporary research on self-identities in organizations. This...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012669725
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012161047
Ein Grundlagenwerk für Organisationen, die eine agile Arbeitskultur anstreben: Erforschen Sie den Zusammenhang zwischen psychologischer Sicherheit und hoher Leistung. Dieses Buch ist ein praktischer Leitfaden für die Schaffung von Unternehmenskulturen, in denen Wissen und Innovation gedeihen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018925
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001786565
Identity studies focus on how organisations define themselves and what they stand for in relation to internal and external stakeholders. This handbook offers an introduction to the growing field of organisational identity and a broad range of the most important theories and methods for the study...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012669665
Cover -- Zum Inhalt / Zu den Autoren -- Titel -- Inhaltsverzeichnis -- Danksagungen -- Einleitung -- Vorwort -- Die Autoren -- Teil 1: Eine Definition der Struktur von Kultur -- Kapitel 1: Wie lässt sich Kultur im Allgemeinen definieren? -- Das Problem einer klaren Kulturdefinition -- Die Summe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013173758
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011730428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375342
"Die Ökonomie entdeckt das ureigenste Gebiet der Kreativität: Die Kunst. Dieses Buch geht den spannenden Spielarten und Fragen der Kombination von wirtschaftlicher Unternehmung und Kunst nach." (Aus dem Klappentext entnommen)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001685679