Showing 1 - 10 of 575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003744707
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003508141
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008732142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003588588
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003944822
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009153347
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010209547
Heute verlangen Kunden mehr denn je nicht in erster Linie Produkte, sondern Lösungen. Entsprechend versuchen immer mehr Unternehmen, sich als Lösungsanbieter bzw. „Solution Seller“ zu positionieren. Dabei bietet das Solution Selling insbesondere für mittelständische Unternehmen die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008082475
Purpose – The purpose of this paper is to investigate the simultaneous effects of country of origin (COO) and corporate reputation on initial trust in a transition economy, and to compare these effects across two service industries. The model broadens COO research by incorporating initial...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014827428