Showing 1 - 10 of 36,141
This paper explores the reputations of 63 German firms over the period 1988 to1998. It considers what factors may affect firm reputations, and how and whyreputations change over time. The reputation data come from Manager Magazin’ssurvey that is similar to the one compiled annually in the US by...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005841052
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000153310
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000445774
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000070962
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000042248
. definieren den grundsätzlichen Nutzen derUnternehmung differenzierter:"Üblicherweise wird er [der Nutzen der Unternehmen] in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866523
Der Zusammenhang zwischen Image und Erfolg von Unternehmen wurde bereits des öfterenuntersucht .' Arbeiten, die sich … : Wie beeinflußt das Image denErfolg?... …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784254
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003356199