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Working Paper
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Aufsatzsammlung
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Conference paper
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Thesis
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Einführung
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English
132
German
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Undetermined
28
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Eisend, Martin
202
Kuß, Alfred
14
Rosengren, Sara
9
Koch, Jochen
8
Tarrahi, Farid
8
Langer, Alexandra
7
Petermann, Arne
7
Küster-Rohde, Franziska
6
Schuchert-Güler, Pakize
6
Evanschitzky, Heiner
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Knoll, Silke
5
Richter, Thorsten
5
Apaolaza, Vanessa
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Bayón, Tomás
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Brexendorf, Tim Oliver
4
Hartmann, Patrick
4
Langner, Tobias
4
Rößner, Anna
4
Schmidt, Susanne
4
Tomczak, Torsten
4
Bothfeld, Silke
3
Dahlén, Micael
3
Hermann, Erik
3
Hudders, Liselot
3
Karpinska-Krakowiak, Malgorzata
3
Möller, Jana
3
Steinhagen, Josefine
3
Voorveld, Hilde
3
Baumgarth, Carsten
2
Bergkvist, Lars
2
Berlo, Zeph M. C. van
2
Calantone, Roger J.
2
Cauberghe, Verolien
2
Christodoulides, George
2
Cénophat, Sadrac
2
Dens, Nathalie
2
Franke, George R.
2
Ivanov, Lachezar
2
Jäger, Tilmann
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Kuss, Alfred
2
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Springer Fachmedien Wiesbaden
5
Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, Freie Universität Berlin
3
European Advertising Academy
2
ICORIA <14., 2015, London>
2
ICORIA <15., 2016, Ljubljana>
2
ICORIA <10, 2011, Berlin>
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ICORIA <13., 2014, Amsterdam>
1
ICORIA <16., 2017, Gent>
1
Institut für Marketing <Berlin>
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Springer Nature Switzerland AG
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Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft
1
Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB)
1
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International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
15
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
13
Journal of advertising
11
International journal of advertising : the review of marketing communications
9
European Advertising Academy
8
Journal of the Academy of Marketing Science
8
SpringerLink / Bücher
7
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
6
Psychology & marketing
6
Advances in advertising research
5
BuR - Business Research
5
Journal of current issues and research in advertising : JCIRA
5
Journal of international marketing
5
Marketing letters : a journal of research in marketing
5
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin / Betriebswirtschaftliche Reihe
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Business research
3
Discussion Papers / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, Freie Universität Berlin
3
Diskussionsbeiträge
3
Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte Einführung für die Marketing- und Managementforschung
3
Journal of business economics : JBE
3
Journal of business research : JBR
3
Journal of marketing
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Marketing Letters
3
Research
3
Breaking new ground in theory and practice
2
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
2
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
2
Journal of Consumer Psychology
2
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
2
Journal of retailing
2
Lehrbuch
2
Marketing : journal of research and management
2
Springer eBook Collection
2
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
2
Berliner Reihe zum Marketing - Arbeitspapier ; Nr. 1 (2006)
1
BuR ; Volume 2, Issue 1, May 2009, 67-84
1
Business Research
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ECONIS (ZBW)
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OLC EcoSci
25
RePEc
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USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Zweiseitige Botschaften in der Marketingkommunikation : ein Überblick und Ausblick zu Theorie und Forschung
Eisend, Martin
- In:
Journal of business economics : JBE
78
(
2008
)
3
,
pp. 307-329
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003649387
Saved in:
2
Explaining the impact of scarcity appeals in advertising : the mediating role of perceptions of susceptibility
Eisend, Martin
- In:
Journal of advertising : official publication of the …
37
(
2008
)
3
,
pp. 33-40
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766362
Saved in:
3
"Jeder Schuss ein Treffer?" : Zur Notwendigkeit empirischer Generalisierungen in der betriebswirtschaftlichen Forschung
Eisend, Martin
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
35
(
2006
)
5
,
pp. 249-253
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314936
Saved in:
4
A cross-cultural generalizability study of consumers' acceptance of product placements in movies
Eisend, Martin
- In:
Journal of current issues and research in advertising : …
31
(
2009
)
1
,
pp. 15-25
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003862201
Saved in:
5
A meta-analysis of humor in advertising
Eisend, Martin
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
37
(
2009
)
2
,
pp. 191-203
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003851358
Saved in:
6
Metaanalyse
Eisend, Martin
- In:
Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte …
,
(pp. 433-456)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003879077
Saved in:
7
Explaining the joint effect of source credibility and negativity of information in two-sided messages
Eisend, Martin
- In:
Psychology & marketing
27
(
2010
)
11
,
pp. 1032-1049
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008698327
Saved in:
8
A meta-analysis of gender roles in advertising
Eisend, Martin
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
38
(
2010
)
4
,
pp. 418-440
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008735695
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9
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung
Eisend, Martin
(
contributor
)
-
2007
Generalizability theory provides an alternative and more flexible approach for construct measurement than classical measurement theory. The theory takes into account several sources of error. Generalizability studies lead to results that allow for designing measurements that optimize the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003526199
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10
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung
Eisend, Martin
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
36
(
2007
)
10
,
pp. 494-500
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003553698
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