Showing 1 - 10 of 493,369
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193131
"Women are the world's most powerful consumers, yet they are largely marketed to erroneously through misconceptions and … patriarchal views that distort the reality of women's lives, bodies and work. This book examines the contradictions and mismatches … between women's everyday experiences and market representations. It considers how women themselves exhibit paradoxical …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012215821
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013182234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009779487
Um ihre Marketingmaßnahmen möglichst genau auf die jeweilige Zielgruppe abstimmen zu können, teilen die Unternehmen …er Jahren bekannt und wird dort schon von vielen Unternehmen erfolgreich praktiziert. In Deutschland hingegen beginnen …. In der Literatur wird Gender Marketing zumeist auf die Zielgruppe Frau reduziert. Frauen werden in der Tat eine immer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521352
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013424804
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009744249
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010407611
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003438482