Showing 1 - 10 of 196
Das Thema «Metaverse» stellt das Marketing und Führungskräfte vor neue Herausforderungen. Wenngleich die langfristigen Veränderungen kaum absehbar sind, wird im aktuellen Hype vieles ausprobiert und nur weniges erscheint dabei wirklich nachhaltig. Der Beitrag zeigt Ansatzpunkte für...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014420755
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003875744
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011339123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009756247
Purpose: This study aims to examine the direct and moderating effects of generative learning on customer performance. Design/methodology/approach: The authors test the relationships between customer relationship management (CRM) capabilities, generative learning, customer performance, and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010196923
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390390
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009541447
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009541780
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012303850