Showing 1 - 10 of 64,483
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Social media networks (SMN) such as Facebook and Twitter are infamous for facilitating the spread of potentially false rumors. Although it has been argued that SMN enable their users to identify and challenge false rumors through collective efforts to make sense of unverified information—a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012704076
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011864127
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009012912
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009754545
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010381871
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010433228
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009766384
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011574530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880571