Showing 1 - 10 of 103,225
Unsere Studie stellt aus Sicht der kommunikativen Konstitution von Organisation theoretische Überlegungen zur Nutzung sozialer Medien in Stakeholderkonversationen an. Wir diskutieren vier Strategien, die Firmen einsetzen können: Broadcast, Information, Reaktion und Engagement. Wir illustrieren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011406044
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011546136
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011448022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013191543
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011862037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012010333
Objective: The study aimed to map the stock of knowledge on organizational identity in a digital environment. Research Design & Methods: We systematically reviewed the literature to map the current research landscape and identify gaps that need to be addressed to better understand how...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014490267
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012662511
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010200658