Showing 1 - 10 of 34,729
virtual world, a conceptual perspective on virtual influencers and influencer marketing -- Chapter 8. Virtual world, fear of … missing out and its impact on impulsive buying -- Chapter 9. Virtual Influencers, the Future of Marketing and Branding … and trustworthy. This edited book examines this new era of marketing by focusing on the impact of employing celebrities …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015053252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003413956
werden. Die Ergebnisse zeigen, dass - übereinstimmend mit den Anregungen von Marketing-Fachleuten - aktuelle Kampagnen neue …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010511234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417793
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012230455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011864863
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012179021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011619288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011658726
Steigende Bedeutung des Influencer Marketing im Marketing-Mix von Unternehmen -- Entstehung und Abgrenzung des … Influencer Marketing -- Grundlagen des Influencer Marketing -- Funktionsweise des Influencing -- Der Einfluss von Influencern auf … das Konsumentenverhalten -- Strategien und Vorgehensweise für das Influencer Marketing. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020012