Showing 1 - 10 of 219,333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009751291
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003726680
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013502724
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009240978
Die gesellschaftlichen Ansprüche an Unternehmen sind in den vergangenen Jahren enorm gestiegen. Ein Fehlverhalten von Unternehmen wird dementsprechend zunehmend kritisch betrachtet und konsequent geahndet. Frederik Meyer entwickelt zur Erklärung dieses Phänomens ein theoretisches Modell mit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015398
In this paper, we analysed the relationship between sustainable buying intention (SBI) and marketing strategies (price … with marketing strategies and sustainable buying intention, so the price is still a very important factor when purchasing … marketing strategies are assets which have to invest more effort. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010474530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003743726
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003782749
Reputationsmodell) bei Unternehmensmarken besser dazu geeignet ist, das Konsumentenverhalten zu prognostizieren. Damit liefert der Autor …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014857