A reward for your voice : the effects of referral rewards on the referrer's attitude toward the recommended service provider
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Küster, Madlen ; Benkenstein, Martin |
Published in: |
Aktuelle Aspekte in der Dienstleistungsforschung : [im November 2013 fand an der Ludwig-Maximilians-Universität München der 17. Workshop Dienstleistungsmarketing statt, der vom Institut für Marketing ausgerichtet wurde]. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-08089-2. - 2015, p. 201-234
|
Subject: | Virales Marketing | Viral marketing | Einkaufsverhalten | Shopping behaviour | Dienstleistungsmarketing | Services marketing |
-
A cross-national comparison of consumer perceptions of service recovery
Lee, Kyuho, (2008)
-
Customer engagement behavior: theoretical foundations and research directions
Doorn, Jenny van, (2010)
-
EXQ : a multiple-item scale for assessing service experience
Klaus, Philipp, (2011)
- More ...
-
Neumann, Madlen, (2015)
-
Bankaufsichtlich anerkanntes Eigenkapital
Groß, Carsten, (2011)
-
Küster, Madlen, (2011)
- More ...