Agile Branding : wie das digitale Werbegut die Kommunikation verändert
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Dänzler, Stefanie |
Published in: |
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-03297-9. - 2014, p. 17-32
|
Subject: | Agiles Marketing | Markenführung | Brand management | Online-Marketing | Internet marketing |
-
Corporate communication : identity, image and reputation
Laws, Susan Marie, (2014)
-
Branddigital : simple ways top brands succeed in the digital world
Adamson, Allen P., (2008)
-
The ad-free brand : secrets to building successful brands in a digital world
Grams, Chris, (2011)
- More ...
-
Agile Branding : wie das digitale Werbegut die Kommunikation verändert
Dänzler, Stefanie, (2020)
-
Digitalization and the impact on television financing
Dänzler, Stefanie, (2011)
-
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
Dänzler, Stefanie, (2020)
- More ...