Ausprägungen von Interaktionen bei der Nutzung von Wertvorschlägen
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Pfisterer, Lucas ; Roth, Stefan |
Published in: |
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-08517-7. - 2015, p. 147-168
|
Subject: | Kundenwert | Customer value | Service-Dominant Logic | Service-dominant logic |
-
Towards a holistic view of customer value creation in Lean : a design science approach
Gülyaz, Erdoğan, (2019)
-
Studying customers' resource integration by service employees in interactional value co-creation
Plé, Loïc, (2016)
-
Value creation in the market ecosystem : a Service-Dominant logic perspective
Katsifaraki, Georgia, (2018)
- More ...
-
Value creation in usage processes : investigating the micro-foundations of "value-in-use"
Pfisterer, Lucas, (2018)
-
Customer usage processes : a conceptualization and differentiation
Pfisterer, Lucas, (2015)
-
Die Bedeutung von Nutzungsprozessen für den Service Value
Roth, Stefan, (2014)
- More ...