City-Branding : Markenbildung durch Auswahl und Einsatz von Wertprägungen
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Crijns, Rogier |
Published in: |
Anspruchsgruppenorientierte Kommunikation : neue Ansätze zu Kunden-, Mitarbeiter- und Unternehmenskommunikation. - Wiesbaden : VS, Verlag für Sozialwiss., ISBN 978-3-531-16166-2. - 2008, p. 439-450
|
Subject: | Stadtmarketing | City marketing | Markenführung | Brand management | Niederlande | Netherlands |
-
Perception research on developing brand identity for small cities
Kestane, Serpil Ünal, (2019)
-
The development and change in city branding : a content analysis of the literature
Oguztimur, Senay, (2014)
-
City branding research and practice : an integrative review
Green, Amelia, (2016)
- More ...
-
Is it necessary to adapt advertising appeals for national audiences in Western Europe?
Hoeken, Hans, (2007)
-
Crijns, Rogier, (2006)
-
Veltkamp, Maartje, (2004)
- More ...