Corporate branded spaces : a glance at today's diversity and some historic origins
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Bielzer, Louise |
Published in: |
Branded spaces : experience enactments and entanglements. - Wiesbaden : Springer VS, ISBN 3-658-01560-8. - 2013, p. 89-108
|
Subject: | Markenarchitektur | Brand architecture | Standortmarketing | Place marketing | Markenführung | Brand management |
-
Kladou, Stella, (2020)
-
Transforming history into heritage : applying corporate heritage to the marketing of places
Wilson, Rick T., (2018)
-
Balmer, John M. T., (2020)
- More ...
-
Betrieb von Sport- und Veranstaltungsimmobilien : Managementherausforderungen und Handlungsoptionen
Bielzer, Louise, (2011)
-
"Internationalisierung" der Trägerschaft bei Multifunktionsarenen : Lernen von den USA?
Bielzer, Louise, (2011)
-
Bielzer, Louise, (2011)
- More ...