Corporate social responsibility authenticity from the perspective of restaurant consumers
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Kim, Min-Seong ; Stepchenkova, Svetlana |
Published in: |
The service industries journal. - London : Frank Cass, ISSN 1743-9507, ZDB-ID 2067915-4. - Vol. 40.2020, 15/16, p. 1140-1166
|
Subject: | authenticity | brand loyalty | corporate social responsibility | CSR | foodservice | Halo effect | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Gastronomie | Restaurant industry | Glaubwürdigkeit | Credibility |
-
Gesellschaftliche Verantwortung von Unternehmen : Wege zu mehr Glaubwürdigkeit und Sichtbarkeit
Schrader, Ulf, (2014)
-
Corporate Social Responsibility : Determinanten der Wahrnehmung, Wirkungsprozesse und Konsequenzen
Hai Van Duong Dinh, (2011)
-
Corporate Social Responsibility : Determinanten der Wahrnehmung, Wirkungsprozesse und Konsequenzen
Hai Van Duong Dinh, (2011)
- More ...
-
Stepchenkova, Svetlana, (2018)
-
Kim, Min-Seong, (2021)
-
Hospitality employees’ citizenship behavior : the moderating role of cultural values
Kim, Soon-Ho, (2018)
- More ...