Corrective advertising - the Federal Trade Commission's : new remedy against deceptive advertising
Year of publication: |
1973
|
---|---|
Authors: | Grimes, Warren S. |
Published in: |
Gewerblicher Rechtsschutz, Urheberrecht, Wirtschaftsrecht : Mitarbeiterfestschrift zum 70. Geburtstag von Eugen Ulmer mit Beiträgen aus dem deutschen, ausländischen und internationalen Recht. - Köln : Heymann, ISBN 3-452-17678-9. - 1973, p. 359 - 367
|
Subject: | USA | Recht | Wettbewerb | Werbebeschränkung | Advertising regulation | Werbung | Advertising | Verbraucherschutz | Consumer protection |
-
Campbell, Colin L., (2019)
-
Evidence on the effects of mandatory disclaimers in advertising
Green, Kesten C., (2012)
-
Schein, Mara, (2022)
- More ...
-
The law of antitrust : an integrated handbook
Sullivan, Lawrence A., (2016)
-
The chaging structure of East German industrial enterprises
Grimes, Warren S., (1969)
-
Control of advertising in the United States and Germany : Volkswagen has a better idea
Grimes, Warren S., (1971)
- More ...