Customer retention, loyalty, and satisfaction in the German mobile cellular telecommunications market
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Gerpott, Torsten J. ; Rams, Wolfgang ; Schindler, Andreas |
Published in: |
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media. - Amsterdam : Elsevier Science, ISSN 0308-5961, ZDB-ID 752275-7. - Vol. 25.2001, 4, p. 249-269
|
Subject: | Mobilkommunikation | Mobile communications | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Deutschland | Germany |
-
Gerpott, Torsten J., (2015)
-
Rückgewinnung verlorener Kunden : Erfolgsfaktoren und Profitabilitätspotenziale
Sieben, Frank, (2002)
-
Kundenfokus im Mobile Commerce : Anforderungen der Kunden und Anforderungen an die Kunden
Bliemel, Friedhelm, (2002)
- More ...
-
Gerpott, Torsten J., (2001)
-
Gerpott, Torsten J., (2000)
-
Rams, Wolfgang, (2001)
- More ...