Die 1:1-Zukunft : Strategien für ein individuelles Kundenmarketing
Alternative title: | The one to one future <dt.> Die eins-zu-eins-Zukunft |
---|---|
Year of publication: |
1994
|
Authors: | Peppers, Don ; Rogers, Martha |
Publisher: |
Freiburg i. Br. : Haufe |
Subject: | Kundenorientierung | Marketingmanagement |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Kundenorientierung der Wertanalyse - Ergebnisse einer empirischen Studie
Seidenberg, Ulrich,
-
Airline marketing and management
Shaw, Stephen, (1987)
-
Nachkaufmarketing : Kundenzufriedenheit und Kundenbindung auf Konsumgütermärkten
Jeschke, Kurt, (1995)
- More ...
-
Die 1:1-Zukunft : Strategien für ein individuelles Kundenmarketing
Peppers, Don, (1994)
-
Managing customer experience and relationships : a strategic framework
Peppers, Don, (2017)
-
Rules to break and laws to follow : how your business can beat the crisis of short-termism
Peppers, Don, (2008)
- More ...