Die Beschränkung der Absatzkanäle als Marketing-Strategie
Year of publication: |
1990
|
---|---|
Authors: | Belz, Christian |
Published in: |
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0021-3985, ZDB-ID 2488-0. - Vol. 36.1990, 1, p. 27-40
|
Subject: | Vertriebsweg | Distribution channel | Theorie | Theory |
-
To share or not to share : demand forecast sharing in a distribution channel
Jiang, Baojun, (2016)
-
Dynamic pricing in a distribution channel in the presence of switching costs
Cosguner, Koray, (2018)
-
Equilibrium financing in a distribution channel with capital constraint
Jing, Bing, (2012)
- More ...
-
Reinecke, Sven, (2018)
-
Customer Journey – Qualif ikation für Kundenprozesse
Belz, Christian, (2016)
-
First-Line-Sales-Manager: Die letzte Meile zum Vertriebs-erfolg gestalten
Belz, Christian, (2017)
- More ...