Die Call out-Öknomie : Wirtschaft als Kommunikation - Kommunikation als Wirtschaft, Markt und Management 1.0 bis 4.0
Year of publication: |
2024
|
---|---|
Authors: | Lies, Jan |
Published in: |
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung. - München : Beck, ISSN 0340-1650, ZDB-ID 120285-6. - Vol. 53.2024, 7/8, p. 29-35
|
Subject: | Management 1.0 - Management 4.0 | Markt 1.0 - Markt 4.0 | Call out-Ökonomie | Narrative Economics | Narrative Ökononomie |
-
Roos, Michael, (2023)
-
Institutional governance of innovations: Novel insights of leadership in Russian public procurement
Tsygankov, Sergey, (2021)
-
How optimistic and pessimistic narratives about COVID-19 impact economic behavior
Harrs, Sören, (2021)
- More ...
-
Lies, Jan, (2020)
-
Ästhetik als interaktive Wertschöpfung des Marketings – nicht nur in der Automobilindustrie
Lies, Jan, (2018)
-
Purpose-Driven-Branding: Agile Markenführung als "Brand-Ucation"
Lies, Jan, (2020)
- More ...