Differenzierung im Hyperwettbewerb : der Schlüssel für das Überleben von Marken
Alternative title: | Differentiate or die : survival in our era of killer competition <eng.> |
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Year of publication: |
2009
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Authors: | Trout, Jack ; Rivkin, Steve ; Wied, Lorenz |
Publisher: |
München : mi-Fachverlag |
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Markenführung | Brand management | Produktdifferenzierung | Product differentiation | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | USA | United States | Unique Selling Proposition | Differenzierungsstrategie |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Differentiate or die : survival in our era of killer competition
Trout, Jack, (2008)
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Competitive strategy for media firms : strategic and brand management in changing media markets
Chan-Olmsted, Sylvia M., (2006)
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Crafting an iconic wine : the rise of "cult" Napa
Taplin, Ian M., (2016)
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Differenzierung im Hyperwettbewerb : der Schlüssel für das Überleben von Marken
Trout, Jack, (2009)
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Positionierung von Innovationen
Trout, Jack, (2014)
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Positioning : wie Marken und Unternehmen in übersättigten Märkten überleben
Ries, Al, (2012)
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