"E-shopping is quite popular in China"
Year of publication: |
2018
|
---|---|
Other Persons: | Wang, Yi Joshua (interviewee) ; Fangh, Hua (interviewee) ; Pietzcker, Dominik (interviewer) |
Published in: |
Luxus als Distinktionsstrategie : Kommunikation in der internationalen Luxus- und Fashionindustrie. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-21568-2. - 2018, p. 141-143
|
Subject: | Luxusgüter | Luxury goods | China |
-
Wang, Ying, (2013)
-
European luxury big business and emerging Asian markets, 1960–2010
Donzé, Pierre-Yves, (2015)
-
Elite China : luxury consumer behaviour in China
Lu, Xiao, (2008)
- More ...
-
Pietzcker, Dominik, (2014)
-
Die neue Sehnsucht nach dem Analogen : Retrotrends im digitalen Zeitalter
Pietzcker, Dominik, (2020)
-
Anything Goes 2.0 : zur Selbstdefinition der Medienberufe im digitalen Informationszeitalter
Pietzcker, Dominik, (2017)
- More ...