Entrepreneurial Stakeholder-Marketing : Stakeholder als Zielgruppe des Gründungsmarketings
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Estev~ao, Maria-José ; Freiling, Jörg |
Published in: |
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0593-3. - 2008, p. 79-95
|
Subject: | Unternehmensgründung | Business start-up | Stakeholder | Marketing | Zielgruppe | Target group | Marketingtheorie | Marketing theory |
-
Communicating with the multicultural consumer : theoretical and practical perspectives
Mueller, Barbara, (2008)
-
Fälsch, Henrik, (2007)
-
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
Freiling, Jörg, (2008)
- More ...
-
Freiling, Jörg, (2010)
-
Sundermeier, Janina, (2020)
-
A competence-based theory of the firm
Freiling, Jörg, (2004)
- More ...