Evaluating the Added Value of Pictorial Data for Customer Churn Prediction
Year of publication: |
2013-12
|
---|---|
Authors: | BALLINGS, M. ; POEL, D. VAN DEN ; VERHAGEN, E. |
Institutions: | Faculteit Economie en Bedrijfskunde, Universiteit Gent |
Subject: | CRM | Data Augmentation | Customer Retention | Customer Churn | Pictorial Stimulus-Choice Data |
-
Erfolgreiche Kundenrückgewinnung : Verlorene Kunden identifizieren, halten und zurückgewinnen
Neu, Matthias, (2015)
-
Barten, Antonia, (2012)
-
Erfolgreiche Kundenrückgewinnung : verlorene Kunden identifizieren, halten und zurückgewinnen
Neu, Matthias, (2015)
- More ...
-
The Relevant Length of Customer Event History for Churn Prediction: How long is long enough?
BALLINGS, M., (2012)
-
Kernel Factory: An Ensemble of Kernel Machines
BALLINGS, M., (2012)
-
THORLEUCHTER, D., (2011)
- More ...